Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 15:26

Nee, in een waszakje in de wasmachine :)

LoesvL

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 15:31

Oke bedankt Geerte, zien er ook leuk uit!

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 17:27

Ik ben bang dat 1 van mijn bestellingen niet meer binnen gaat komen, beetje jammer. Verkoper reageert wel heel fijn maar liever had ik mijn pakketje gewoon gekregen en op tijd hihi. Nu opnieuw bestellen gaat em namelijk niet meer worden....

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:45

Hier de telefoonhoesjes al binnen na 1 week. En voor 1.75 per stuk zijn ze nog van goede kwaliteit ook.

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:51

Er is hier laatst iemand geweest die een camera tas had gekocht, heeft die persoon een linkje voor me waar hij/zij hem besteld had??

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:55

Ik werd getipt door iemand om op deze site te bestellen, maar op de een of andere manier vertrouw ik het niet. Het betreft Salomon schoenen en die kosten hier makkelijk tussen de €85,- & €130,-. Op Aliexpress kan ik ze vinden voor ongeveer €35,-. Dit kunnen dan toch geen echte zijn, of ligt dat aan mij?

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:57

Nope Fake en mogen hier niet besproken worden.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 20:57

Wat denk je zelf :+

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 21:01

Wilde even de bevestiging, in de sport loopt iedereen erop en er is dus een groot aantal mensen wat ze daar besteld. Ik kon het me al niet voorstellen. Top! +:)+

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 21:18

xkimmieejj schreef:
Er is hier laatst iemand geweest die een camera tas had gekocht, heeft die persoon een linkje voor me waar hij/zij hem besteld had??

Ja,dat was ik hihi :) ,maar dat moet ik even via de laptop doen,stuur ik je morgen middag even door

XRosalieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 21:32

Ik ben van plan wat telefoonhoesjes te bestellen, maar overal staat 15-60 dagen levertijd. Kan het ook zijn dat je het eerder binnenkrijgt?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 21:33

Kan. Maar reken er niet op

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 21:39

Hier vandaag een hoop dingetjes binnen gekomen *\o/* Glasplaatje voor op mobiel (Aanrader! Zoveel makkelijker te plakken dan een plasticje!), telefoonhoesje, ringen, dustplugje, watertransfer nagelplaatjes..

Afbeelding

Ik voel een verslaving aankomen :):)

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 22:47

Yes, ik heb ook eindelijk m'n eerste product binnen :)) op 1 maart besteld. M'n tweede bestelling (zelfde dag gedaan) is er nog niet.

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 22:52

Het eerste pakketje is binnen van mijn geplaatste bestellingen op 29 maart.

Cute Heart Line Tassel String Door Curtain Window Room Divider Curtain Valance
http://s.aliexpress.com/NvQ77ZJJ
(from AliExpress Android)

*weet niet of de link het doet. Snap er niks van via mijn mobiel.

Maar gordijntjes voor in de serre.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 23:10

Leuk!

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 00:57

obelix schreef:
xkimmieejj schreef:

Ja,dat was ik hihi :) ,maar dat moet ik even via de laptop doen,stuur ik je morgen middag even door

Okee helemaal super dankjewel alvast!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 08:13

En weer is er iets snog niet binnen. Heel toevallig wederom een zilveren ketting. Je zou haast wat gaan denken nu.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 08:16

Ik hoor meer mensen over die glasplaatjes. Werkt dat goed?

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 09:14

hier weer veel binnen voor dochterlief, over 1 jurkje ben ik echt dik tevreden hele goede kwaliteit, had ik niet verwacht omdat de rest van de kleren een andere kwaliteit is, maar dit is een fijne stof, helemaal leuk ..

wacht uiteraard weer op de nieuwe lichting spul , zodra ik er een stuk of 13 binnen heb bestel ik nieuwe, nu ff niet hierna beetje krap bij kas, vakantie moet betaald worden , de honden dierenarts rekening (gebitje van een jack russell 236,97 absurt!!) en dan stal nog ,... ook iets meer want hij had kholiek gehad en hebben ze hun eigen colosan gebruikt, volgens mij heb ik ook nog maar weet het niet zeker, maar goed allang blij dat ze op stal zo goed voor hem zorgen nu ik al sinds december uitgeschakeld ben pff ...

leuk hoesje Daphne ..

als bestellingen niet komen waarom openen jullie dan niet op tijd een dispuu't? je ziet de dagen aflopen, ik ben daar altijd wel rete snel bij hoor, zodra ik nog 2 dagen heb nja de verkoper dan stuur ik hm een bericht heeft die 48 uur, zo niet dan open ik een dispuut... dan ben ik er ook wel gauw klaar mee ,

misschien handig om hier een lijst neer te planten van verkopers die dus niet versturen ?
ik lees op alie altijd eerst de recensies , en vaak als je dan leest product never came , dan weet ik genoeg, ... dan bestel ik het wel bij een ander, maar er zijn er ook bij met goede recensies, die achteraf dan weer super traag zijn met versturen , en ook echt hele goede .

ik geef altijd feedback zodra ik het product heb ontvangen de een is daar blijer mee dan de ander, maar vind het wel eerlijk mijn eerlijke mening en ervaring te delen ,helpt andere weer, al krijg je bij slechte recensies vaak wel 100 berichten van de verkoper met smeekbedes of je het aan wilt passen ,... nou nee dus :D

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 09:21

natuurlijk open ik een dispuut. Maar het is vervelend, want in mijn geval loopt de tracing tot aan Nederland, en komt het dus niet binnen bij mij thuis. Dus het raakt zoek in Nederland.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 09:23

germie schreef:
natuurlijk open ik een dispuut. Maar het is vervelend, want in mijn geval loopt de tracing tot aan Nederland, en komt het dus niet binnen bij mij thuis. Dus het raakt zoek in Nederland.

hoeveel dagen heb je nog tot je het dispuut kan openen ?
en wat mis je en heb je de verkoper gemaild? krijg je een reactie of niks ?
altijd zuur als zulke dingen gebeuren m naar zie ook heel vaak dat mensen na 20 of 40 dagen meteen zeggen het komt niet meer, en meteen dispuut openen terwijl een verzending tot 60 dagen duren mag en kan

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 09:29

MarliesV schreef:
Ik hoor meer mensen over die glasplaatjes. Werkt dat goed?

Werkt super! :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 09:30

Ik heb bij 2 zendingen 13 weken gewacht. Al eerder de verkoper een bericht gestuurd, vervolgens is de wachttijd verlengd, maar het kwam maar niet. Dus na 13 weken de dispute geopend. Dan heb je echt de verkoper de kans gegeven. Ging om zilveren kettinkjes. Nu wacht ik ook al weer 6-7 weken en wederom een zilveren kettinkje. Ik doe nu nog niets. Maar het lijkt er op dat zilveren sieraden dus sneller zoek raken.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 09:35

germie schreef:
Ik heb bij 2 zendingen 13 weken gewacht. Al eerder de verkoper een bericht gestuurd, vervolgens is de wachttijd verlengd, maar het kwam maar niet. Dus na 13 weken de dispute geopend. Dan heb je echt de verkoper de kans gegeven. Ging om zilveren kettinkjes. Nu wacht ik ook al weer 6-7 weken en wederom een zilveren kettinkje. Ik doe nu nog niets. Maar het lijkt er op dat zilveren sieraden dus sneller zoek raken.

maar 6 a 7 weken is toch wel vrij normaal .. qua wachttijd, ik krijg soms pakketjes denk ik huh ?
en dan ooo ja die had ik ook besteld haha, zit er niet op te wachten bovenop zeg maar en vergeet vaak ook wat ik bestel hou zo nu en dan wel is de datums in de gaten ivm dispuut