Aranel schreef:Mijn vriend zei van de week trouwens dat PostNl geen China airmail pakketjes meer thuis bezorgd maar aflevert bij een PostNL punt. Is dat zo?
verschilt per gemeente, hier in Almelo krijg ik ze nog wel in de bus als ze erin passen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerte schreef:Tallie1979 schreef:Had vandaag weer goodies!
Ik heb nagel olie besteld en dat bleek van OPI te zijn. 8 verschillende geurtjes.
Heb je hier een link van want ik zoek nog een nagelolie.
Nikkii026 schreef:Grainey schreef:Even een vraagje over kleding bestellen, waar letten jullie op als jullie kleding bestellen? Ik ben net de vintage jurken aan het ontdekken en die zijn wel heel gaafEen aantal heeft ook foto's erbij van klanten (denk ik) die met de mobiel een foto maken, dat is wel een goed teken dat het precies is wat ze zeggen dat het is toch?
Niet vervelend bedoeld hoor, maar als je in dit topic op het woordje kleding zoekt, vind je er het meeste al over en gelijk van verschillende mensen
Ikzelf kijk in de uitgebreide omschrijving of er een maattabel bij staat en in de feedbacks naar reacties, hier staat vaak in vermeld wat mensen normaal hebben, wat ze gekocht hebben en hoe het bevalt en evt. de foto's bekijken voor hoe het er uit ziet en de kwaliteit ervan.. (wel echt van de feedback dus en niet van de verkoper)
Je moet iig uit gaan van 1 of 2 maten groter met bijna alle kleding..
MarliesV schreef:Stinken ze niet? Daar ben ik altijd zo bang voor namelijk, vieze lijmluchten oid.
LoesvL schreef:geerte schreef:Ik heb net mijn rokjes binnen en ze zijn echt goed van kwaliteit, ik denk dat ik er nog een paar bestel maar in andere kleuren.
Welke heb je besteld als ik mag vragen, en je normale maat?