Ik schreef vandaag een blog over moeilijke keuzes in de supermarkt. Kies je voor lokaal, biologisch, fairtrade, verpakkingsvrij, dierenwelzijn? Boodschappen doen kan best moeilijk zijn als je idealen hebt.
Oef, inderdaad Mara, ik vind boodschappen doen heel leuk, maar soms is het ook erg moeilijk...
Ik vierde vandaag het eerste jaar samen met mijn paardje. En daar hoort natuurlijk een blogpost met een jaaroverzicht bij. Pfoe, wat een jaar is het geweest, en wat ben ik nu trots op mijn meisje! Emily and me: our one-year aniversary
Zijn hier ook bloggers die verhalen/boeken schrijven of hebben geschreven? Zouden die mij anders even PB kunnen doen? Ik heb even een off-topic vraag over uitgeven.
Zijn hier ook bloggers die verhalen/boeken schrijven of hebben geschreven? Zouden die mij anders even PB kunnen doen? Ik heb even een off-topic vraag over uitgeven.
je mag mij ook altijd een PB doen. Ik heb een autobiografie geschreven enkele jaren terug welke uitgegeven is.
Allebei bedankt! Anderen mogen gerust aanschuiven! Ik zou het heel erg waarderen als jullie me wilden helpen, het is een belofte aan mijn oma, die ik graag wil verwezenlijken!
Ik zit op dit moment echt in een dipje Geen zin om vlogs te maken en geen zin om blogs te maken Hoop dat het snel weer over is. Zal wel door het slechte weer komen xD
Dankjewel voor de tips m.b.t. programma's! Ik heb n macbook dus gebruik op dit moment vooral iMovie maar vind het niet altijd even handig en soepel zegmaar... haha