Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lienek schreef:Hoe doe ik dat precies?
Siamsmeesje schreef:Voor wie de ervaringen van de wasballetjes wilden weten, ze werken, maar het lijkt er haast op alsof ze zich eerst moeten inwerken....
De eerste keren haalden ze hoofdzakelijk mijn eigen haren uit de was
Vandaag de derde keer, en nu voor het eerst ook wat plukjes kattenharen mee gekomen. Wel heb ik ook het idee dat de wasmachine niet stampvol moet zitten, maar tot nu toe gaat het zozo voor mijn gevoel. Eens zien hoe het gaat over een paar maanden.
Mandyy schreef:Heb je een linkje Lor?
Het speeltje dat jij ook hebt muis op bal is ondertussen bij m'n ouders gearriveerd en nog twee andere balletjes. Morgen ophalen.
Grainey schreef:Siamsmeesje schreef:Voor wie de ervaringen van de wasballetjes wilden weten, ze werken, maar het lijkt er haast op alsof ze zich eerst moeten inwerken....
De eerste keren haalden ze hoofdzakelijk mijn eigen haren uit de was
Vandaag de derde keer, en nu voor het eerst ook wat plukjes kattenharen mee gekomen. Wel heb ik ook het idee dat de wasmachine niet stampvol moet zitten, maar tot nu toe gaat het zozo voor mijn gevoel. Eens zien hoe het gaat over een paar maanden.
Ah, dankjewel voor het delen van je ervaringik ben benieuwd, bij mij zal het vooral gaan om een fleece trui, fleece kleedje, menschort, zadeldekje oid, dus overvol zal de wasmachine dan nooit zitten. Ze zijn ondertussen verstuurd, dus ik hoop ze binnenkort in huis te hebben
lor1_1984 schreef:Mandyy schreef:Heb je een linkje Lor?
Het speeltje dat jij ook hebt muis op bal is ondertussen bij m'n ouders gearriveerd en nog twee andere balletjes. Morgen ophalen.
http://nl.aliexpress.com/item/Durable-P ... 68146.html
Wel via de app bestellen, anders ben je meer geld kwijt.
Grainey schreef:Even een vraagje over kleding bestellen, waar letten jullie op als jullie kleding bestellen? Ik ben net de vintage jurken aan het ontdekken en die zijn wel heel gaafEen aantal heeft ook foto's erbij van klanten (denk ik) die met de mobiel een foto maken, dat is wel een goed teken dat het precies is wat ze zeggen dat het is toch?