Ik heb tot nu toe altijd een mail gekregen. Ik zet dagelijks 3 koppels op de wei, behalve in het weekend. En er is er toch altijd minstens 1 drachtig. Soms 2.
net mijn email bekeken de meldingen komen in mijn ongewenste email. 2 van de 3 zijn drachtig. Als jij al 2 weken pech hebt zou ik het zeker even melden.
ik heb 1 merrie die maar niet drachtig wil worden. die is ondertussen al 6x gedekt... Maarja, ze gaat nu even een tijdje neit de weide in en dan ga ik het toch weer proberen (ik wil een special veulen )
Heb nu een topic op het mm forum geplaatst. Vind het zo zonde van de tijd als ik het steeds blijf proberen maar nooit lukt
Killyenn
Geplaatst: 31-10-15 17:18
Biebz, als ik naar je paarden kijk komt het omdat ze niet genoeg verzorgd zijn Alles behalve energie moet boven de 50% zijn, anders kunnen ze niet drachtig worden.
Seltje is mijn held! *heeft een AV merrie kunnen kopen*
Biebz
Geplaatst: 31-10-15 17:47
Killyenn schreef:
Biebz, als ik naar je paarden kijk komt het omdat ze niet genoeg verzorgd zijn Alles behalve energie moet boven de 50% zijn, anders kunnen ze niet drachtig worden.
Vandaag nog niet naar gekeken. Maar die staan elke avond op 100%
Killyenn
Geplaatst: 31-10-15 17:49
Ik zie bij bijna al je paarden dingen in het oranje of rood staan? Zo snel gaat dat niet achteruit, dus misschien toch eens op letten. Als er ook maar 1 ding onder de 50% is worden ze niet meer drachtig.
Ik ben ook aan het sparen voor de 500 000 badge Wie haalt hem het eerst? Nu ga ik nog meer de neiging hebben om gierig te zijn, nu er een badge voor is
Whahah ik heb ook de 100.000 badge gehaald net Ik ga meedoen in de tocht naar de 500.000 badge XD (maar ga ook gewoon door met kopen en fokken etc :p dus ik zal wel niet de eerste zijn haha)