Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 15:56

AlwaysH schreef:
Gelezen, goed gelukt Iris! :))

Dankje :) :)

iza_things

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 17:28

Travel_me schreef:
iza_things schreef:
@travel_me Wow, super cool! +:)+ Heel veel plezier. Zijn er ook paarden in Zwitserland? /3 :P

Ja zeker! Heb alleen al 5 jaar niet meer gereden. Zit er wel over te denken om daar te gaan lessen. Alleen is erg duur (30 euro per les, maar ja vergeleken met een paard daar stallen (800 euro, viel echt van mijn stoel))

Wow, dan is de prijs van een paardrijlesje hier in Nederland niks. In Florida (daar heb ik deze zomer gewerkt als nanny en ponykampleidster) waren de lessen helaas ook zo duur. Op de stal waar ik werkte koste een groepsles $35 dollar! Ik had het geluk dat mijn loon grotendeels uitbetaald werd in lessen en dat er mensen waren die wilden dat ik hun paard trainde. Misschien is dat ook wel een leuk idee voor jou, mocht je weer willen beginnen met paardrijden /3 . Aangezien paarden daar zo duur zijn kun je vast wel iets regelen daar. Ochtendje stallen schoonmaken in ruil voor een les ofzo :Y)

Anoniem

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 18:11

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 19:20

Gefeliciteerd met je 100+ abonnees!
Leuke video, blijf het toch leuk vinden om te zien wat anderen allemaal in hun kast hebben liggen. :D
Wel een beetje schokkerig beeld, denk dat als je sommige stukken met een statief filmpt dat het fijner kijken is.

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-16 23:14

Haha ik kijk al op tegen mijn kasttour :') oh laat ik mij eerst even voorstellen, Ik ben Dominique. Net begonnen met vloggen (https://www.youtube.com/channel/UCcLro8ZirhzYrHRIO9CK7ug :') dus het zal nog even duren voordat ik bij de 100 abonnees kom maar dat kan de pret niet drukken :D ik vind het super leuk om de video's te bewerken ookal gaat dat niet altijd zoals ik wil :o :+

Leuk ook om alle andere kanalen te bekijken!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 10:08

Ik schreef een blog over de tvserie `Rot op met je Milieu.´Deze serie is alweer van een paar maanden geleden maar daarom niet minder belangrijk.

Mensen die van mening zijn dat we vooral meer afval moeten produceren zodat we in Nederland meer bergen krijgen die we kunnen beklimmen. Dan voor mij toch liever de ´milieugekkies´.

https://levenomteeten.nl/2016/11/07/kij ... je-milieu/

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 11:47

iza_things schreef:
Wow, dan is de prijs van een paardrijlesje hier in Nederland niks. In Florida (daar heb ik deze zomer gewerkt als nanny en ponykampleidster) waren de lessen helaas ook zo duur. Op de stal waar ik werkte koste een groepsles $35 dollar! Ik had het geluk dat mijn loon grotendeels uitbetaald werd in lessen en dat er mensen waren die wilden dat ik hun paard trainde. Misschien is dat ook wel een leuk idee voor jou, mocht je weer willen beginnen met paardrijden /3 . Aangezien paarden daar zo duur zijn kun je vast wel iets regelen daar. Ochtendje stallen schoonmaken in ruil voor een les ofzo :Y)

Das nog wel een goed idee. Ga ik zodra ik er ben eens naar kijken! Thanks!

Heb vandaag weer eens een fotoverslag gemaakt. Dit keer van Zwitserland. Helaas was het weer erg slecht, maar niks aan te doen http://www.justtravelme.nl/multimedia/f ... itserland/

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 13:29

Wat een mooie omgeving! Ben nog nooit in Zwitserland geweest maar een hike vakantie zie ik daar wel zitten als ik die foto's zo zie.

En _mara_ ik deel je frustratie. Ik kan ook niet begrijpen hoe sommige mensen over milieu kwesties denken.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 21:57

Het is alweer een tijdje geleden dat ik met mijn blog bezig was, en het topic heb bezocht, maar langzaamaan begint het weer echt blog-weer te worden :Y)
Goed blog, mara. Blij dat ik die serie niet gezien heb, ik krijg echt zin om mijn tv uit het raam te gooien als ik zo'n figuren erop zie voorbij komen.. die ironie.. :+

En wat gaaf zeg, even een paar dagen naar Zwitserland :D
Waaw, die herfstkleuren <3

Ik heb zelf ook eindelijk weer een blog online gezet; over het stomen van hooi. Daar ben ik sinds vorige week weer volop mee bezig, en met dit weer bevalt dat wel _/-\o_
http://www.abcreatief.com/blog/hooi-sto ... en-stomer/

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 08:21

Interessant artikel 8nnemiek! Ik wist helemaal niet dat zoiets bestond. Voor mij helaas niet haalbaar, maar wel leuk om te weten dat het bestaat en wat het doet. :j

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:38

Hallo :wave:

Mag ik hier meepraten? Ben van plan om mijn blog- en vlog. Sowieso de vlog weer te gaan oppakken. Kriebelt al een tijdje en heb het (langgeleden inmiddels) wel gedaan, maar was er toen nog niet echt handig in en er zaten te veel gaten tussen nieuwe video's...Hopelijk lukt het dit keer wel, vind het namelijk wel erg leuk om te doen haha

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 12:01

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 13:12

Hoi!

Ik was ooit best actief in dit topic, maar heb het helemaal laten verslonzen sinds ik het super druk had met de studie en ik niet meer wist welke kant ik op wilde met mijn blog. Nu is het drukke schoolleven nog steeds druk, maar heb ik een andere invulling voor mijn blog gevonden. Heb ook meteen de naam van mijn domein veranderd en er en nieuw thema etc. opgezet. ik hoop dus weer gezellig te kunnen meekletsen. :)

Her Messy Journal

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 13:21

Leuk, Rianca! Ik vind de opzet in elk geval erg geslaagd, ben benieuwd hoe het je gaat bevallen en wat je er allemaal op gaat zetten. :)

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 13:36

Strak RianC! Ik heb mijn lay-out ook even aangepast, vind dit beter staan. Wat vinden jullie?

Afbeelding

(edit: foto vergeten :+)

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 13:57

Ik vind je layout heerlijk rustig ogen Iris. Goed geslaagd dus :)

En wat ik er verder op ga zetten, inspiratie, korte verhaaltjes over reisjes, brainstorms, dingen die gewoon van me af geschreven moeten worden etc. Eigenlijk gewoon een beetje een notitieboekje maar dan online.

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 17:34

@Travel_me ik denk gewoon mijn paardenleven, aan de ene kant super standaard, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik rijd voor een man zijn paard, of beter gezegd ik mag zijn paard rijden en daarnaast rijd ik ook nog wel eens de manegepaarden, gewoon voor de leuk en om van te leren. Ik heb wat op youtube rond gesnuffeld in dit onderwerp en de meeste manege-vlogs zijn super kinderlijk. Dus ik wil denk ik meer laten zien dat het ook leuk en leerzaam kan zijn en niet gewoon rondjes stappen is, en daarnaast wat trainingen van Warlock meenemen hierin.

RianC Leuk gedaan, leuk concept ook!

Iris: mooie layout!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 11:00

Irisjeeh1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 11:35

Dankjullie! Vind het zelf ook net iets mooier en professioneler staan ofzo haha :)

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 12:08

Leuk filmpje Dominique!
Grappig ook om te horen dat jij verhuisd naar een soort stal waar ik juist weg ben gegaan om mijn paard 24/7 buiten te zetten. :+

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 19:18

Ben benieuwd naar de nieuwe stal Dominique! Ik heb ook juist een stal verlaten waar hij op stal stond en een dagdeel op de wei voor 24/7 buiten ('s avonds paddock met schuilstal, overdag staat de wei open). Maar die van mij wordt ook echt chagrijnig als hij in een stal moet, dan breekt hij de boel af :')

En jeeej mijn 2e vlog staat online whoeee. Het was echt even een heel gebanketstaaf met beeld en geluid maar uiteindelijk toch gelukt :)

https://www.youtube.com/watch?v=Ksc4h6f5yHs

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 11:21

Pff ik wordt zo moe van mijzelf. Ik heb zo veel ideen, maar het komt gewoon niet goed op papier... :n

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 12:30

@Isabel: herkenbaar, maar dan op film...Dan begin ik met een goed plan en vergeet ik de helft te filmen of blijkt de camera ineens te zijn uitgevallen tijdens de les :(

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 14:55

Jep, ook herkenbaar. Heb ik vaak bij columns. Vaak moet ik het gewoon even laten rusten, als ik er na een tijdje weer naar kijk lukt het dan vaak wel.

Vandaag is op mijn blog een review online gekomen van een Harcour rijbroek: http://www.stalgenootje.nl/review/revie ... -rijbroek/

Papilio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 20:11

Weer een nieuwe vlogger! :)
Voor wie het leuk vind om een kijkje in ons leven te nemen, hier vind je ons kanaal! We hebben nog veel te leren ( en ook in het vloggen en editen! :) )

xxdomiixx schreef:
Ben benieuwd naar de nieuwe stal Dominique! Ik heb ook juist een stal verlaten waar hij op stal stond en een dagdeel op de wei voor 24/7 buiten ('s avonds paddock met schuilstal, overdag staat de wei open). Maar die van mij wordt ook echt chagrijnig als hij in een stal moet, dan breekt hij de boel af :')

En jeeej mijn 2e vlog staat online whoeee. Het was echt even een heel gebanketstaaf met beeld en geluid maar uiteindelijk toch gelukt :)

[url=https://www.youtube.com/watch?v=Ksc4h6f5yHs[/url]

Leuk dat je begonnen bent met vloggen Do! Ik ga jullie zeker volgen!