Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoesvL schreef:Nog nooit iets besteld maar toch eens doen misschien, alleen bij kleren staat bij een deel items dat de maat 'normaal' valt (tussen de recensies) is dit betrouwbaar en kan ik gewoon S bestellen als ik dat normaal heb of hoe doen jullie dit?
Froukje schreef:Echt wel!
Nee, vind het nog steeds onvoorstelbaar hoe het kan. Terwijl je je er hier in Nederland bijna scheel voor betaald.
lor1_1984 schreef:Ik heb na diverse berichten heen en weer een dispute geopend voor de niet ontvangen zaden.
Krijg telkens antwoorden die nergens op slaan, zoals dat ik foto's moet opsturen en zodra ik dat doe komt er geen reactie of dat 'ie hoopt dat mijn pakket snel arriveert terwijl dat allang binnen is maar niet klopt en 1x dat 'ie de verzendtijd heeft verlengt nadat ik al had aangegeven het pakket al te hebben ontvangen.
Ik heb dus 11 zakjes met zaden besteld, heb 11 zakjes ontvangen maar 1 soort dubbel (cubicle melons) en 1 soort ontbreekt (mini melons).
Aan de verkoper om dit nog even netjes uit te leggen en evt met een oplossing te komen.