Je gaat de kleine trap op, dan zie je 3 winkels aan de rechterkant. De 1e en 2e zijn het niet, de 3e wel
Valerie93
Geplaatst: 09-01-14 10:21
Ik vind jarla echt zoo vervelend als daar moet zijn trapje op trapje af...
Welke vragen.moet je bij de quests prove it doen? Je hebt eerst van iemand heeft je gezien of waar was je vannacht? En dan verder want ze draait heletijd de rug naar me toe
Heel raar bij dat hide and seek zocht ik die tweeling maar ze waren er gewoon niet op de plaatsen waar ze horen te zijn en waar iemand ze aan me lied zien
Ik kan geen chat omdat mijn mail niet geverifieerd is. Dat mailtje heb ik toen weggegooid. Hoe krijg ik nu een nieuwe? Heb star stable al 2 keer een mail gestuurd omdat ze niet antwoorden.
ik niet, ik heb alles lopend gedaan, ik verveelde me
Vera96
Geplaatst: 09-01-14 19:19
Ik heb starstable gespeelt en keer star gekocht, klopt het dan hij dan automatisch nog een keer afschrijft? Hij ging ineenkeer van mijn paypal, terwijl ik al lang gestopt ben en niet nog een keer gekocht heb..
Nou ik heb helaas gisteren niet kunnen spelen van het weekend maar wil star rider worden aangezien het zo niks aan is! En ik mis geloof ik heel wat leuks! Maar scheelt me wel omdat ik nu me paarden vrolijk kan maken!