Travel_me schreef:@ Narya: Ik schrijf nog steeds over landen waar ik twee jaar geleden ben geweest. Je kan er dan natuurlijk niet meer een echt reisverslag over schrijven, maar iets informatiever zeker wel.
Twee weken zoals Isabel aangeeft vind ik wel heel kort. Ik heb na een maand Nepal wel ongeveer 20 artikelen. Tsja dat ga ik niet allemaal nu doen. Dan wordt het wel heel Nepal. Wissel het dus altijd af. De meeste bezoekers komen bij mij toch via Google. Die maken het niet zoveel uit als je er niet meer bent.
Ik zou dus zeggen: ongeveer een maand/2 maanden voor de echte reisverslagen. Ander soort berichten hebben niet echt een houdsbaarheidsdatum.
Leuke post trouwens!
Nog een vraag van mijn kant: Jij hebt in Duitsland gewerkt heh? Hoe heb je dat gedaan met het leren van de duitse taal?
Oh, twee jaar is wel lang, dan heb ik nog even te gaan! En precies wat jij zegt, ik kan zo 20 artikelen schrijven over Koeweit, zo geweldig fascinerend vind ik het.. maar die wil ik eigenlijk niet binnen één of twee weken posten, dat is een beetje teveel van het goede. En mijn posts zijn inderdaad meer informatief dan reisverslagen, ik probeer meer richting de cultuurkant te gaan, sfeerverslagen, bijzondere gebeurtenissen..

Ik werk nog steeds in Duitsland, dus voor eventuele vragen kun je nog steeds bij mij terecht! Ik werk bij een internationaal bedrijf en mijn team richt zich op de Benelux, dus voor mijn dagelijkse werkzaamheden heb ik geen Duits nodig. Dat maakt het af en toe ook wel lastig, want je pikt Duits wel een beetje op, maar het zou allemaal nog zoveel sneller kunnen. Wat ik zelf doe is een combinatie van grammatica bestuderen, woordjes leren en taaltandems. Vooral dat laatste is super handig, want ik lees en versta goed Duits, maar spreken vind ik nog een beetje eng, maar sinds ik twee keer in de week een avondje Duits spreek met een Duitser/Duitse spreek ik ook daarbuiten makkelijker Duits