Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lara_Silver schreef:Ja een knapperd is het zeker, jammer dat ze arabieren niet in hun natuurlijke schoonheid laten, dat ze vinden dat paarden ook al make up nodig hebben. (een klein beetje glans rond oog en neus is mooi maar dit vind ik overdone)
Narya schreef:Ik vind het paard "naturel" zelfs stukken mooier
ShamalArabs schreef:Voor de foto vind ik het prachtig hoor. Deze paarden lopen er heus niet dagelijks zo bij! Hier staan de varkens er gewoon als varkens bij, maar voor shows en shoots worden ze braaf gewassen en geschoren, dan vlak van te voren de make-up erop en voila, een plaatje van een (barbie)paardje om een plaatje van te schieten. Maar daarna mogen ze weer gewoon varken zijnStaat toch een stuk beter dan een foto van een "gewoon" paard in de modder. Arabieren staan bekent om hun "andere" uiterlijk, dus waarom zouden we ze dan net als andere paarden op de foto zetten? Friezen staan ook op de foto als echte friezen, met alle kenmerken in het uiterlijk benadrukt die het friezen maken. En zo zijn er veel meer rassen die bepaalde uiterlijke kenmerken hebben waar ze aan te herkennen zijn, die worden ook benadrukt op de foto's. We doen niet anders dan anderen...
Jiill_ schreef:Nagyl schreef:Die zal wel niet voor onder de 10.000 euro (of dollar) te verkrijgen zijn , jammer genoeg.
Hahanou ik denk wel een heel klein beetje meer
Narya schreef:Dat vind ik opzich wel meevallen hoor. Ze heeft geen overdreven glanzende snoet of vacht, dat ziet er al een stuk natuurlijker uit
ShamalArabs schreef:met dit weer en de bijbehorende modder is de term varken nog zacht uitgedrukt....
Citaat:Hij is gearriveerd !
Misschien leuk om te weten, maar een 20 minuten geleden is QR Marc van de vrachtwagen afgekomen bij Christine Jamar Safe and sound !! Hij blijkt in het echt net zo mooi te zijn als op de foto ...
Eind dec/ januari wordt er een dag georganiseerd met een presentatie van hem (en andere hengsten denk ik). Er blijken al heel veel dekkingen verkocht te zijn van hem !!!!!!! (200 stuks). Wij hadden al een dekking van hem gekocht nog VOOR hij verkocht werd naar Belgie via Raymond Fox (UK). Toen wisten we nog geen eens dat hij naar Europa zou komen. Wel jammer die enorme hype om hem ! (edit: zijn dekgeld zal per 01-01-08 oplopen tot een 5000 euro als er al geen stop op komt !)
Arabiansp schreef:Voor JUISTE informatie omtrent QR Marc gelieve contact op te nemen met Jadem Arabians.
CtjeLief schreef:wat doe je hier dan binnen dit forum..
Hier komen AV liefhebbers en hebben het over onze gezamenlijke passie.. Misschien kun je naar een subforum van een ras wat jij wel mooi vind..
19karen89 schreef:http://nl.youtube.com/watch?v=uCrHjhpuk ... re=related
Dit vind ik nou echt een prachtige arabier![]()
geen zwarte maar verdient toch wel een plekje onder de titel lekkerding
Citaat:Wat is hier niet JUIST aan ? Toevallig vanmiddag met Jadem aan de telefoon gezeten hoor !!
En daarbij zul je toch naar Jadem toe moeten wil je met hem dekken. Ik meldde alleen wat er verteld werd aan de andere kant van de lijn Niet meer en niet minder !