Mandarijn, gave site. Heb je het zerif (lite) thema daarvoor gebruikt toevallig? Lijkt er namelijk heel erg op. Een van mijn favoriete thema's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RianC schreef:Wow, ik heb het een weekje druk en ik mis gewoon het hele tweede topic van bloggers en vloggers haha. Nou ik ben er ook weer. Al een hele tijd maar een aantal keer per maand geblogd, maar nu ik ook moet bloggen voor een project van school (Synergy Eleven) ging het ook weer kriebelen voor mijn eigen blog. Ik heb dus afgelopen week 3 pagina's volgeschreven met onderwerpen waar ik over kan bloggen en die meteen in mijn concepten gezet. Er staan er nu al 6 van ingepland die vanaf 7 december elke dag online komen. En nu hoop ik dat ook echt te gaan vasthouden.![]()
Ik host trouwens bij Antagonist ook voor 45 euro per jaar geloof ik.
ps. Mijn persoonlijke blog is dus Riancaa.nl
RianC schreef:Ja ik heb niet echt een idee hoe dat zit precies, maar je kan wordpress ook op je eigen domein installeren (bij antagonist is het heel simpel hebben ze geregeld door middel van een app) en dan heb je dus een wordpress op een eigen domein achtig iets. Haha lekker duidelijk maar niet heus, maar misschien helpt google wat?
Yontheke schreef:RianC, heb net even jouw website/blog bekeken. Leuke stijl heb je! Gefeliciteerd met je aankomende huwelijk. Niets is zo leuk als daarvoor plannen. Wacht maar, de dag zelf is zo voorbij!
Zijn er ook bloggers die weinig tot niets van social media aan hun blog gekoppeld hebben?
Ik ben namelijk vrij allergisch aan die dingen. Instagram zou ik nog overwegen maar al de rest..
Facebook begin ik niet aan.
BernetteO schreef:RianC schreef:Ja ik heb niet echt een idee hoe dat zit precies, maar je kan wordpress ook op je eigen domein installeren (bij antagonist is het heel simpel hebben ze geregeld door middel van een app) en dan heb je dus een wordpress op een eigen domein achtig iets. Haha lekker duidelijk maar niet heus, maar misschien helpt google wat?
Maar dan zit je nog steeds via Wordpress, toch? Het is niet dat ik dat ab-so-luut niet wil hoor, maar ik vraag me af hoe dat eventueel zou kunnen en of dat dan makkelijker of juist ingewikkelder is dan alles via Wordpress regelen.