Karla_1999 schreef:mijn score is 31, voor mijn gevoel was het nog best wel goed Ik heb mijn score verbetert! Ik heb nu 8. vraag me niet hoe, maar ik denk dat ik 's ochtends toch iets helderder ben dan 's avonds
Your score: 12Wel grappig ik heb deze test eerder gedaan (Juli vorig jaar, zie 'geplaatst') en toen had ik 25 punten.
Based on your information, below is how your score compares to those of others with similar demographic information. Your score: 0 Gender: Female Age range: 20-29 Best score for your gender and age range: 0 Highest score for your gender and age range: 15200 ( Perfect Color Acuity )99 ( Low Color Acuity )Ik had nu 0 Ik heb mijn vorige score hier ook ooit gepost, even terugzoeken, die was toch hoger in ieder gevalEdit: Vorige keer had ik 6, viel ook wel mee
Jolliegirl schreef:55 Ik 34, dacht dat ik hoog scoorde maar zie dat jij het van me wint en voor mij zag het er toch echt goed uit. Volgens mij gewoon de schuld van mijn laptop!
Wat een leuke test Mijn score was 12. Was elke keer blij als ik een rijtje af had en een andere kleur kon zien
Ik had ...87! Vooral rood en groen schijnt een probleem te zijn... mijn opa is trouwens rood/groen kleurenblind en mijn broer ook.... En ik had toch echt mijn best gedaan het goed te doen.
Ik ga, als ik de testresultaten zo zie, denk ik maar zebra's houden... vermijd ik moeilijke tussentinten als rood en groen.
ik had 6, maar na de 2de rij begon ik toch wel een beetje scheel te zien, als je dan van wat verder af gaat kijken lukt het wel weer bij mij...