grietje14 schreef:Super dat we in de top 15 staan!
01san@ Ik bedoelde dat ik dan 10 kg van haar meeneem.
Want iemand zei iedereen een stukje ludiqeu mee.
ah nee want jou zouden we dan ook moeten opsplitsen omdat je minderjarig bent

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rock schreef:Ah okee, heb ik gemist sorryzou het zo zonde vinden als het niet door zou kunnen gaan door zoiets...
x_spekkie_x schreef:Ik kan niet zien hoeveel teams al 100 man compleet hebben. Ik weet wel dat toen ik vanmiddag keek ik het team "zwevers" in de top 15 zag staan en die is er nu uit. Via hun pagina (ipv 'bokt' 'zwevers' invullen) kan ik zien dat het team compleet is. Geen idee dus hoeveel kans we maken
Magnummm schreef:Hmm okee, nouja ik gok de kans dat we winnen tussen nul en nihil. Niet te veel hopen. En nu ook niet alvast allerlei issues gaan lopen maken over ' ik ga met die of die op de kamer'Probeer maar beetje nuchter te blijven
RoosIris schreef:Magnummm schreef:Hmm okee, nouja ik gok de kans dat we winnen tussen nul en nihil. Niet te veel hopen. En nu ook niet alvast allerlei issues gaan lopen maken over ' ik ga met die of die op de kamer'Probeer maar beetje nuchter te blijven
Ik heb nog nooit wat gewonnen.....ja de 1e prijs voor een kleurplaat toen ik 4 jaar was......maar daarna nooit weer wat......acht de kans dit te winnen dan ook uiterst klein *sorry*
Magnummm schreef:RoosIris schreef:
Ik heb nog nooit wat gewonnen.....ja de 1e prijs voor een kleurplaat toen ik 4 jaar was......maar daarna nooit weer wat......acht de kans dit te winnen dan ook uiterst klein *sorry*
Ja hier hetzelfde. Ben wat dit betreft altijd heel pessimistisch..
Roosch schreef:RoosIris schreef:Ik heb nog nooit wat gewonnen.....ja de 1e prijs voor een kleurplaat toen ik 4 jaar was......maar daarna nooit weer wat......acht de kans dit te winnen dan ook uiterst klein *sorry*
Makes two of us.
Zit dat in de naam?