Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

xLienepienx schreef:Ik bedoel eigenlijk 3 weken tussen iedere zwangerschap. Anders krijg je van die massafokkerijen
Focussed schreef:Het is idd super druk
Ik zit te denken aan 2 weken zwangerschap? 3 weken is best lang, als je ook nog eens 4 weken moet wachten tot je kunt fokken?
Of je doet dat ze bij puber al zwanger kunnen worden, dan hoef je maar 2 weken te wachten...

ZarcoTje schreef:Mwah,2 weken ? Mss 10 dagen anders ? Vind 2 weken best nog lang hoor,of mss enkel 2 weken om te beginnen ? Dat het niet meteen vol begint te stromen met veulens

ZarcoTje schreef:Idd,maar zet wel een max. paarden per week of maand ofzo,anders gaat iedereen z'n paard verkopen om rijk te worden,zelfde probleem was op HN

Want als iemand bv. een heleboel paarden heeft,kan die zo al 5 mil verdienen ofzo =] Focussed schreef:Idd, een nephandelaar moet er ook zeker in! Hou je ook een beetje de prijzen hoog, dus niet 100,- voor een paard
Ik zit te denken aan
Fokken vanaf volwassen (na 3 weken?), dan duurt de zwangerschap 14 dagen en dan 1 week rust voor de merrie.

xLienepienx schreef:Ik vind ook dat de prijzen realistischer moeten. Dus niet dat je 100.000 voor een haflinger die L dressuur doet, betaald. Maar 2000 euro dan. Dus de waarde van het geld hoog proberen te houden. Dit kun je ook doen, door iedereen te laten beginnen met bijv. maar 5000 euro. Als zadels e.d. ook allemaal een realistische prijs krijgen, moet je makkelijk een paard kunnen kopen en spullen

xLienepienx schreef:maar waarom meteen 1000 voor een zadel. Je kunt beter iets van 500 euro voor een zadel doen ofzo. en 60 euro voor hoofdstel. Dat klinkt voor mij meer realistisch. Natuurlijk, je hebt zadels van 1000 euro, en zeker ook van meer.

ZarcoTje schreef:Maar ik dacht dat ieder lid toch z'n eigen manege kreeg ? (A)