Leuk Aafke!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HippoLogic schreef:Ik had vrijdag een blog over 'mat training'. In deze blog schrijf ik ook over de paarden van de dierenbescherming waarmee ik clickertrain. Dat is zo leuk om te doen: 5 verschillende paarden met 5 verschillende geschiedenissen. Sommige paarden zijn nog steeds heel erg bang nieuwe dingen uit te proberen, dat hebben ze duidelijk nooit mogen doen.
soesje321 schreef:Bedankt iedereenheel lief! Ik vind het zelf ook heel erg vervelend. Vond het Bloggen ontzettend leuk maar ik kreeg uiteindelijk zoveel haat dat Ik het echt even niet meer aankon
happypaardje schreef:Bij mij vandaag weer een update over Emily. Het gaat inmiddels zo ontzettend goed, ik blijf er helemaal happy van worden elke keer als ik met haar bezig ben. Wat een verschil met het onrustige, bange paardje dat ik bijna een jaar geleden kocht!
Emily Update!
MilleniumK schreef:Soesje; doe alsjeblieft waar jij gelukkig van wordt. Ik snap dat je het pesten uit de weg wilt gaan, maar zodra je hier mee stopt geef je hun gewonnen. Doe waar jij je goed bij voelt.![]()
Ik schreef een blogpost over mijn geluksmomenten. Als het even iets minder met je gaat dan lijken deze momenten schaars. Terwijl dat helemaal niet hoeft te zijn, je let er alleen niet op.
http://lifeofkirsten.nl/geluksmomentjes-afgelopen-tijd/