Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tallie1979 schreef:Ik heb van de week weer goodies besteld, een tas, hangertjes en klokjes.
Dispuut geopend voor iets wat ik na bijna 2 maanden nog niet heb ontvangen, waar kan ik zien dat het terug is? Ik gebruik de app

Diablo schreef:Tallie1979 schreef:Ik heb van de week weer goodies besteld, een tas, hangertjes en klokjes.
Dispuut geopend voor iets wat ik na bijna 2 maanden nog niet heb ontvangen, waar kan ik zien dat het terug is? Ik gebruik de app
Bijna twee maanden? Dan kan het nog aan komen hoor. Ik moet op bijna alles minstens twee maanden wachten.
Wel vervelend dat het niet klopt....
Grainey schreef:Ik ben wel heel benieuwd naar de zaadjes, als iemand zaadjes heeft die opkomen, dan wil ik heel graag weten welke zaadjes en waar ze weg komen!Wel vervelend dat het niet klopt....

Spruit schreef:Je weet dat kubusmeloenen zo groeien omdat er een bekisting omheen geplaatst wordt toch?
Net zoals je een bonsai niet krijgt door het type zaad maar door de snoeitechniek.
Ik hoop in elk geval voor je dat het op te lossen is. Zaden zou ik via Ebay doen. Premier seeds direct heeft nl mooie prijzen en je hebt het binnen een week in huis. En je weet dat het geen scam is
duurt erg lang voor ze opkomen en ze wat de lucht ingaan. Maar als ze gaan dan is het loos! Ze zijn lekker friszuur en goed in te maken ^^
, maar leuk om te zien dat veel meer mensen met meloenen bezig zijn
Voor mij is het de eerste keer dit jaar, dus het zal mij benieuwen. Ik heb vorige week gezaaid, en binnen 2 dagen kwamen de eerste op, nu staan er 10 van de 25 dus hier gaat het helemaal goedkomen. Er zaten zo'n 60 zaadjes in elk zakje (wat moet je met zoveel zaadjes?
), dus met een beetje geluk kan ik er de komende 3 jaar nog mee vooruit of in ieder geval volgend jaar.
) phlox of lelies oid. Dan lijkt mij dat je de grootste kans hebt dat er iets opkomt
maar ik heb nog niet de moed gehad om te bestellen aangezien mijn buurvrouw vorig jaar meer dan 30 soorten besteld had en daarvan kwam helemaal niets op
doe het in stapjes
staat zoveel in