hey lol hebben jullie ook als je in een race zit en je moet springen je bijna uit je stoel mee wipt haha en met bochtten of bomen gewoon bukt en mee gaat met je bocht? echt zo grappig als ik er op let. ben gewoon zo geconcentreerd dan, dat ik gewoon mee beweeg haha of ben ik de enige mafkees die dat heeft?
en die 200sc was een cadootje voor het offline van de server denk ik zo
Ik kan er ook niet op, dacht dat het aan mijn computer lag.. Hopelijk duurt het niet al te lang? Deze keer 400 sc is mijn idee. Krijgen de mensen die geen star rider zijn en ook nog niet zijn geweest ook die 200 sc eigenlijk?
ik heb sinds gister dat mijn paard tijdens races ineens stilstaat, dit terwijl ik niet eens op x druk (dat kan ik momenteel niet pink zit ingetaped vast aan mijn andere vinger) zo irritant..
@ zeeuwtje, dat meebewegen valt wel mee maar er kunnen af en toe best wel wat lelijke woorden uitkomen bij mij zeker als mijn paard niet wilt springen zoals ik het wil... dan wil mijn toetsenbord daar ook nog wel eens last van hebben.
Wie is in het spel Lisa Discowright? Zit die ook op bokt. Dat mens schold me zomaar uit in het niets... -.-" Natuurlijk een melding van gemaakt maar helaas heeft die nog steeds geen ban.