Haha ik had het al gezien en moest meteen aan je denken. Ik heb de nutrilon deel 1 check op de Willem de M gedaan kon wat later op visite dus die kon wel ff snel.
Ik denk ook niet dat ik onopvallend dat kan doen op mijn werk.. iedereen groet altijd naar je.. Ga wel ff kijken of ik hem kan accepteren om 9 uur.. Ga ik eerder naar mijn werk. (en doe ik ff rondje ivm harde schijf )
Jeetje mensen, ben ik effe een paar dagen het land uit en jullie kleppen weer een berg pagina's vol In Frankrijk is er helaas niks te Roamleren, dus ik heb geloof ik wat in te halen komende dagen. Heb nog steeds geen inspi ook voor de photo a week... Wel 1 van mn invites verkocht voor €10, heb er nu dus nog 2 beschikbaar.
Haha inmiddels ben ik weer in NL en op weg naar huis hoor, dus het leukste is al geweest Nu bokt een beetje bijlezen en Roamler uiteraard ook Moet wel redelijk veel werken komende tijd dus hoop dat ik er genoeg tijd voor kan maken.
Yay, ik heb net ook Roamler geinstalleerd en mijn eerste opdracht uitgevoerd. Was een makkelijke, foto maken van iets roods. (: Maar wat moet je dan eigenlijk doen? Krijg je een pushbericht dat er een nieuwe opdracht is als de eerste geaccepteerd is? Of hoe werkt dat?
Je moet telkens zelf kijken voor nieuwe opdrachten. Je kan wel instellen dat je bericht krijgt wanneer zij iets invoeren a la goedkeuring of afwijzing.
Goeiemorgen, Sandra ik hoop dat jij de MM check heb geaccepteerd?
Dinnie, als je je opdracht instuurt tussen 8 uur en 21 uur moet je binnen 4 uur bericht krijgen of hij afgekeurd of goedgekeurd word, stuur je na 21 uur in, dan hebben ze tot de volgende dag om hem na te kijken.
Ach gewoon doen joh, is gewoon werkgerelateerd en een beetje opletten dat er niet 10 collega's bij staan. Ik hoef niet die kant op vandaag en het bedrag is me net te klein om ervoor heen te rijden, dan verdien ik er nog niks aan.