Tara heb je foto's van een mooie Champagne paint hengst voor me? Ik zoek een leuke maar vindt die fotos zo lastig
Anoniem
Geplaatst: 05-05-18 16:39
Iemand die nog tijd heeft paarden te beleren? Ik heb nu een uurtje over
Edit: Ik zit niet op te letten en dek mijn merrie voor de 2e keer in 3 dagen. Dat gaat niet willen, dus je mag mijn dek formuliertje voor Pride Olana negeren Heb een contactformuliertje ingevuld.
Ik heb vanavond weer tijd om te beleren, dus als je geen tijd hebt stuur maar een berichtje
Anoniem
Geplaatst: 05-05-18 20:04
TessaxQuincy schreef:
Ik heb vanavond weer tijd om te beleren, dus als je geen tijd hebt stuur maar een berichtje
Wil je voor de fruitboerderij kijken? En gelijk zien of ik nog voldoende water en voer heb?
Louve
Geplaatst: 05-05-18 20:07
Jans schreef:
TessaxQuincy schreef:
Wil je voor de fruitboerderij kijken? En gelijk zien of ik nog voldoende water en voer heb?
Je hebt nog water en voer tot 28/7
Neverland
Geplaatst: 06-05-18 08:14
Bij de staldieren he... Zou ik misschien (als ik ze op pad wil sturen) het aantal dieren doorgeven die ik heb? Ik geef nu steeds elke naam door maar dat is best veel werk elke keer. Dus dan komt het er zo uit te zien:
Ik heb ook lootjes! Ik heb alleen verder niks te doen... Mijn paarden zijn eigenlijk allemaal getraind, met uitzondering voor 3, de merrie's zijn drachtig, en dat was het Dus als iemand nog formuliertjes moet insturen maar geen tijd heeft?
2: 8000 46: 60 credits 67: 1 x genetica (Doorgeven via contact) 39: Staldier (Doorgeven via contact) 1: Uitrusting (Doorgeven via contact) 8000, credits, staldier en genetica ben ik heel erg blij mee! Ik heb geen paard om de uitrusting op te doen, en morgen komt het veulen van Stardust. Mag ik dan bij contact gewoon zetten; voor het toekomsige veulen van Stardust?