Equi Vida [Niet automatisch paardenspel]

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jetwii

Re: Equi Vida [Niet automatisch paardenspel]

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 01:05

Per ongeluk nieuw tuig en healt aangevraagd voor een paard die t al had.. beetje dom moet nog even wennen
ga nu noteren wat ik al ingestuurd heb

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-18 11:05

Ik snap wat jullie bedoelen maar de beleerlessen zijn 1 van de redenen dat mensen elke dag wat insturen. Ik merk nu al dat de activiteit wat minder wordt en er minder mensen elke dag actief zijn.
Volgens mij doen een hoop leden gewoon in hun mobiel of in een worddocument bijhouden hoeveel lessen een paard nog moet
Je kunt dan achter de naam van een paard neerzetten als hij net begint met beleerlessen: 10 want zoveel lessen heb je nodig om een paard helemaal beleerd te hebben en als je dan een formuliertje invult elke keer een nummertje minder achter het paard

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 11:11

Ik kom naar Queensland! *\o/*

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 11:46

DohoShots schreef:
Ik snap wat jullie bedoelen maar de beleerlessen zijn 1 van de redenen dat mensen elke dag wat insturen. Ik merk nu al dat de activiteit wat minder wordt en er minder mensen elke dag actief zijn.
Volgens mij doen een hoop leden gewoon in hun mobiel of in een worddocument bijhouden hoeveel lessen een paard nog moet
Je kunt dan achter de naam van een paard neerzetten als hij net begint met beleerlessen: 10 want zoveel lessen heb je nodig om een paard helemaal beleerd te hebben en als je dan een formuliertje invult elke keer een nummertje minder achter het paard

Dat heb ik al alleen het ontbreekt aan tijd.
Ik werk deze week van 15u tot 23u. Normale tijd. Deze week nog niet 1x voor 12u thuis geweest. Dan slapen en uitslapen. Douchen, eten etc. Honden beweging geven, vogels verzorgen en dan is het ongeveer tijd om weer richting werk te gaan.
Niet dat er aan dit tijd schema iets zal veranderen als alles minder wordt maar dan heb je minder om bij te houden.

Ik snap jou ook wel. Als alles nu al terug loopt dan lijkt het dat er nog minder komt

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 12:07

JesdaJinn schreef:
DohoShots schreef:

Dat heb ik al alleen het ontbreekt aan tijd.
Ik werk deze week van 15u tot 23u. Normale tijd. Deze week nog niet 1x voor 12u thuis geweest. Dan slapen en uitslapen. Douchen, eten etc. Honden beweging geven, vogels verzorgen en dan is het ongeveer tijd om weer richting werk te gaan.
Niet dat er aan dit tijd schema iets zal veranderen als alles minder wordt maar dan heb je minder om bij te houden.

Ik snap jou ook wel. Als alles nu al terug loopt dan lijkt het dat er nog minder komt

Sorry Jesda, maar het is maar een spel he. Kun je dan niet beter gewoon je tijd in die dingen die je opnoemt steken ipv een "stom" spelletje?

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 12:11

Waarom denk je dat ik niet actief ben?

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 12:18

Ik vind het prima zoals het is. :D :o

Hier even een voorbeeld van mijn bijhoud lijstje. *D

Spoiler:
Afbeelding

Niet helemaal up-to-date trouwens. :')

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 12:43

Joaquim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 12:50

Jesda, ik wil anders wel eens je lijstjes invullen. :j Tijd genoeg hier.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 12:52

Joaquim schreef:
Jesda, ik wil anders wel eens je lijstjes invullen. :j Tijd genoeg hier.

Toen ik nog geen werk had, had ik ook altijd een heel mooi uitgebreid excel bestand. Daar stond alles in wat ik weten moest en kon ik alles zo versturen zonder er meer werk van te krijgen zegma.
Nu ik meer dan 40 uur per week lukt dat niet. Ik raak alleen mijn laptop aan in het weekend. Voor de rest doe ik alles met mobiel en op mobiel heb ik alleen de beleerlessen staan maar dan nog werkt het gewoon onhandig en is met laptop makkelijker maargoed, dat kan nu even niet.

Nu lijk ik net een zeur omdat het mij niet lukt zegma maar ga lekker door met spelen en ik speel wel gewoon mee met de dingen die ik wel instuur xD

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 13:04

Ik snap je probleem niet zo eigenlijk. Wees blij joh dat je zoveel werkt en ja dat je dan niet toekomt aan zo'n spelletje, jammer. Niks aan te doen. Er zijn belangrijkere dingen in het leven toch?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 13:06

Ik heb het momenteel ook even druk met alles. Maar als ik de tijd vind dan stuur ik altijd wat in! Vind het namelijk nog steeds een leuk spel. :D

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 13:11

PeerAppel schreef:
Ik snap je probleem niet zo eigenlijk. Wees blij joh dat je zoveel werkt en ja dat je dan niet toekomt aan zo'n spelletje, jammer. Niks aan te doen. Er zijn belangrijkere dingen in het leven toch?

Je hoort mij niet klagen hoor en ik ben zeker blij dat ik zo veel werk! Echter werd er een idee geopperd en ik geef mijn mening daar over

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 13:14

Ik hoor je wel klagen en dat vind ik irritant.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 13:19

PeerAppel schreef:
Ik hoor je wel klagen en dat vind ik irritant.

Ben je met je verkeerde been uit bed gestapt?
Ik reageer alleen op een idee wat ik er van vind en doordat ik zoveel werk vind ik idd minder beleer lessen handiger, wat is daar erg aan om te melden?

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 13:41

Wil je dat ik je eerdere posts even voor je quote?

Gewoon niet meer zeuren. Denk dat je daar meer mensen blij mee maakt dan alleen mij! :D

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 13:53

Ik noem dat niet zeuren. Ik noem dat uitleg geven waarom ik het eens ben met het idee dat werd aangekaart.

Bovendien maak ik dat zelf wel uit

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 13:54

Laten we het hier gezellig houden ipv discussie te voeren. Mensen mogen hun mening geven dat is niks van zeuren te maken. Zeuren is iets heel anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 16:24

Kalm. Het was mijn en maar een idee en ik vind het prima als het zo blijft. Betekend alleen dat ik niet zo actief kan zijn als ik graag wil, maar dat is dan maar zo :)

Joaquim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 16:25

Dat was een duur grapje om even voor 1.500 paarden te beleren. :')

Anyway, mensen die hun paarden om de één of andere reden niet kunnen beleren mogen het altijd aan mij vragen. Ik doe het met plezier. :)

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 16:47

Joaquim schreef:
Dat was een duur grapje om even voor 1.500 paarden te beleren. :')

Anyway, mensen die hun paarden om de één of andere reden niet kunnen beleren mogen het altijd aan mij vragen. Ik doe het met plezier. :)

Bij deze, als je je verveelt :P

Ik ben de laatste tijd ook niet of nauwelijks actief

Joaquim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 16:58

Wat is je stalnaam? Dan zal ik eens even kijken. :=

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 17:19

Golden Hills mag je vandaag en morgen ook doen als je wilt. _O-

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 17:29

Joaquim schreef:
Wat is je stalnaam? Dan zal ik eens even kijken. :=

Little Paradise

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 17:30

Ik wil opzich ook wel lijstjes van andere invullen. :) ik heb best wel wat tijd de aankomende dagen.