Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DohoShots schreef:Ik snap wat jullie bedoelen maar de beleerlessen zijn 1 van de redenen dat mensen elke dag wat insturen. Ik merk nu al dat de activiteit wat minder wordt en er minder mensen elke dag actief zijn.
Volgens mij doen een hoop leden gewoon in hun mobiel of in een worddocument bijhouden hoeveel lessen een paard nog moet
Je kunt dan achter de naam van een paard neerzetten als hij net begint met beleerlessen: 10 want zoveel lessen heb je nodig om een paard helemaal beleerd te hebben en als je dan een formuliertje invult elke keer een nummertje minder achter het paard
JesdaJinn schreef:DohoShots schreef:Ik snap wat jullie bedoelen maar de beleerlessen zijn 1 van de redenen dat mensen elke dag wat insturen. Ik merk nu al dat de activiteit wat minder wordt en er minder mensen elke dag actief zijn.
Volgens mij doen een hoop leden gewoon in hun mobiel of in een worddocument bijhouden hoeveel lessen een paard nog moet
Je kunt dan achter de naam van een paard neerzetten als hij net begint met beleerlessen: 10 want zoveel lessen heb je nodig om een paard helemaal beleerd te hebben en als je dan een formuliertje invult elke keer een nummertje minder achter het paard
Dat heb ik al alleen het ontbreekt aan tijd.
Ik werk deze week van 15u tot 23u. Normale tijd. Deze week nog niet 1x voor 12u thuis geweest. Dan slapen en uitslapen. Douchen, eten etc. Honden beweging geven, vogels verzorgen en dan is het ongeveer tijd om weer richting werk te gaan.
Niet dat er aan dit tijd schema iets zal veranderen als alles minder wordt maar dan heb je minder om bij te houden.
Ik snap jou ook wel. Als alles nu al terug loopt dan lijkt het dat er nog minder komt
Tijd genoeg hier. Joaquim schreef:Jesda, ik wil anders wel eens je lijstjes invullen.Tijd genoeg hier.
PeerAppel schreef:Ik snap je probleem niet zo eigenlijk. Wees blij joh dat je zoveel werkt en ja dat je dan niet toekomt aan zo'n spelletje, jammer. Niks aan te doen. Er zijn belangrijkere dingen in het leven toch?

ik heb best wel wat tijd de aankomende dagen.