wil94 schreef:MarliesV schreef:Wil94 geen invoerkosten hoeven te betalen? Omdat het een duurder pakket was?
Nee, niks van gehoord en de postbode kwam het gewoon afgeven.
Welke waarde stond er op het pakket?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sparky10 schreef:vind veel websites oplichters die van kinderkleding , die verkopen duur en dan kijk je op alie en zie je dezelfde jurkjes haha ach ..
Sparky10 schreef:lor wat bestel je allemaal dan ??
Keet schreef:Sparky10 schreef:vind veel websites oplichters die van kinderkleding , die verkopen duur en dan kijk je op alie en zie je dezelfde jurkjes haha ach ..
Maar vaak gebruiken de verkopers op Alie de fotos van de webshops en dan lijkt de kleding er uiteindelijk niet eens echt opmoet je ook rekening mee houden.
Dat ze dezelfde fotos gebruiken, betekend niet dat de webshop de kleding daar ook vandaan heeft.
Ken iemand die zag haar kindje ineens op alie langskomen. Had model gestaan voor het kleding merk.
MarliesV schreef:Ricie heb je van die speaker voor de badkamer een linkje?
Ricie schreef:Jaaa idd, lijkt mendus echt niks. Zeker niet aangezien er veel zakelijke klanten me bellen haha. Ging me meer om de muziek haha. Kan ik nog langer onder de douche blijven hangen
MarliesV schreef:Ricie heb je van die speaker voor de badkamer een linkje?
Wil94 geen invoerkosten hoeven te betalen? Omdat het een duurder pakket was?
Die diamantjes van mij zijn trouwens rond. Je hebt ook vierkante zag ik, weet niet of dat veel verschil maakt in effect. Iemand ervaring daarmee? Wil nog een keer misschien mijn paard laten maken op die manier maar kan alleen op dit moment customized met vierkante steentjes vinden.
Er staat overal bij dat hoe groter de afbeelding hoe mooier het wordt, maar dat lijkt mij ook logisch.
_Helga_ is die van jou met vierkante of 'ronde' gedaan?
Nikkii026 schreef:Anoniem schreef:Ik ben coins aan t sparen en ga dus pas weer bestellen als k een leuke kortingscoupon heb
Same here!ben alleen gisteren vergeten.. dus moest vandaag weer opnieuw beginnen.. doe jij die "spelletjes"? Krijg nooit meer als 5 of 10 coins, dus spaar nu maar met de dagelijkse coins
_helga_ schreef:MarliesV schreef:Ricie heb je van die speaker voor de badkamer een linkje?
Wil94 geen invoerkosten hoeven te betalen? Omdat het een duurder pakket was?
Die diamantjes van mij zijn trouwens rond. Je hebt ook vierkante zag ik, weet niet of dat veel verschil maakt in effect. Iemand ervaring daarmee? Wil nog een keer misschien mijn paard laten maken op die manier maar kan alleen op dit moment customized met vierkante steentjes vinden.
Er staat overal bij dat hoe groter de afbeelding hoe mooier het wordt, maar dat lijkt mij ook logisch.
_Helga_ is die van jou met vierkante of 'ronde' gedaan?
Dat is een goede vraag ik geloof vierkante maar zal vanavond even van dichtbij kijken