Gister de verse check voor 20 euro gedaan, 2 red Bull koelingen en 1 red Bull schap! Allemaal goed gekeurd!! 26 euro verdiend! Verse check was een makkie, er was niemand achter de afdeling!
Jess
Geplaatst: 21-03-13 10:36
Danique07 schreef:
Ik snapte ook al niets van die tulpen check!
Gister de verse check voor 20 euro gedaan, 2 red Bull koelingen en 1 red Bull schap! Allemaal goed gekeurd!! 26 euro verdiend! Verse check was een makkie, er was niemand achter de afdeling!
Ik wilde gisteren een hema check doen, maar was pas 5 over 4 weg. had al gepland om hem om kwart over 3 te accepteren, maar tevergeefs, om 5 over 2 was die al geaccepteerd en foets. Balen!
xStephanie
Geplaatst: 21-03-13 17:18
Danique07 schreef:
Bananencheck is de eerste betaalde opdracht die je krijgt!
Klopt Hij is goedgekeurd, gelukkig krijg regelmatig complimentjes dat mn foto's van goede kwaliteit zijn Heb nu niks meer openstaan, word wachten tot morgen
haha oke, dan ga ik morgen die opdracht even doen dan heb ik die ook mooi afgerond. Ik ben nu bij Gevaarlijk (gevaarlijke verkeerssituatie in de buurt fotograferen) er zijn niet echt gevaarlijke dingen. Onze straat is een 30 km zone, alleen iedereen rijdt er standaard 50 km/uur. Iemand een idee hoe ik dit kan fotograferen??