Hier al mn tinkers op de bonte merrie na te koop (nl versie) al wil ik mn merrie als ze volwassen is nog wel met mn veel wit hengst + pearl dekken. Dus da duurt nog even (en deze wordt eerst uitgeleen)
Heb ook nog exmoors en haffliner te koop voor bijna niks
Marcella
Geplaatst: 13-03-17 21:14
Heb wel eens vaker aangegeven dat ik gerust wil rondkijken voor andere, maar ik kan niks kopen wegens volle stallen.
Klopt deze? Bij vos.. Moet het dan niet E/E zijn? of ben k nu ff blond bezig
Nee, een vos is e/e Grote E is dominant, en dat is zwart. E/e is zwart, E/E is ook zwart. Als er agouti bij komt dan wordt bruin. Agouti is alleen dominant over zwart, dus E/E of E/e.
Even een tip voor de mensen die bijzondere kleurtjes bij de foundation zoeken... Gewoon telkens 1 kopen en hopen op een goeie vervanger. Zo ben ik aan mijn kleurtjes gekomen.
Hoe blijven jullie trouwens gemotiveerd, ik heb geen zin om elke 10 minuten terug te gaan en alles weer te trainen en te studeren. Hoop dat er in de officiele versie ook quests etc komen.
Bij mij is de meeste lol er eerlijk gezegd ook wel af. Toch ga ik wel verder want ben wel benieuwd hoe het gaat als het geen beta meer is
Marcella
Geplaatst: 14-03-17 16:34
Heb op het moment andere motivatie.
Stukje gedaan vandaag.
maava
Geplaatst: 14-03-17 16:35
Ik wil zelf ook graag weten hoe het verder gaat worden, maar het is een beta dus natuurlijk is alles nog niet af, maar als ik hoor hoe ver en fanatiek de NL server is, dan denk ik hoe.