Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:14

AlwaysH schreef:
Wat voor reacties heb je dan gekregen HorseSandS?
Ik word nu nieuwsgierig! En bedankt voor je leuke reactie op mijn (niet zo goed geëditte) video!

Onder deze video, kijk maar ;(

AlwaysH

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:22

Ohja, had ik al op gereageerd; "Wat een vreselijke pennyreacties zeg!" :+

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:22

Ik zit er aan te denken mijn youtube naam Horseshitandshine te veranderen.
Ik vind hem een beetje lang en te onduidelijk. waardoor ik volgens mij slecht gevonden word.
Mijn blog heet Aafkuslife en al mijn andere kanalen. Nu dacht ik aan Aafkus paardenvlogs of Aafkushorselife of iets in die richting. Wat vinden jullie ?
Groetjes aafke

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:23

Aafkuspaard? Is nog korter en volledig Nederlands!

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:35

Ik heb er AafkusHorseLife van gemaakt. Omdat de vlogs ook op mijn blog Aafkuslife staan.
Er zijn natuurlijk veel jonge Youtube kijkers en ik had niet echt het idee dat de achterliggende gedachte Horse oliebol and Shine (horseshitandshine) daar echt bij aanslaat _O-

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:37

Oliebol...
_O-

Maar die jonge kijkers vinden je blijkbaar slecht...

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:41

Dat kan ook of ik wordt niet gevonden.
Maar goed we zien het wel :D

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:43

Je merkt het wel, ik ben idg fan! :+

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 21:56

Dankje :D

NaryaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-16 18:28

Bloggers met Twitter-kennis, ik heb een vraag! De afgelopen dagen krijg ik steeds meer verkeer via Twitter, en uit de reacties kan ik opmerken dat mijn blog hier via Twitter gedeeld is. Omdat ik zelf geen gebruik maak van Twitter (en het artikel dus zelf niet heb gedeeld) vraag ik mij af hoe ik erachter kan komen wie er verantwoordelijk voor is dat mijn verkeer vanuit Koeweit opeens zo enorm gestegen is. Heeft iemand suggesties? Op trefwoord Koeweit zoeken heeft niet geholpen.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 08:20

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 09:54

Narya schreef:
Bloggers met Twitter-kennis, ik heb een vraag! De afgelopen dagen krijg ik steeds meer verkeer via Twitter, en uit de reacties kan ik opmerken dat mijn blog hier via Twitter gedeeld is. Omdat ik zelf geen gebruik maak van Twitter (en het artikel dus zelf niet heb gedeeld) vraag ik mij af hoe ik erachter kan komen wie er verantwoordelijk voor is dat mijn verkeer vanuit Koeweit opeens zo enorm gestegen is. Heeft iemand suggesties? Op trefwoord Koeweit zoeken heeft niet geholpen.

https://twitter.com/search?f=tweets&q=t ... d&src=typd

Zo te zien is er iemand uit Koeweit die je posts deelt :))

NaryaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 10:03

Ohh, en ook nog iemand met flink veel volgers, wat cool! :D :D
Ik moet snel meer schrijven *\o/*

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 11:11

Ik ga binnenkort mijn blog overzetten op een nieuw domein. Het gaan binnenkort paardenliefde.com heten. Mijn maureenstegeman.nl gaat een full portfolio worden voor mijn fotografie. Best spannend en ben heel benieuwd of ik nu meer bezoekers ga krijgen. Mijn kanaalnaam op Youtube heet nu ook paardenliefde :D

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 11:57

Wat grappig, Narya! Misschien was het wel de koeweiti die je op het strand had ontmoet. :+

Leuk, Maureen, met zo'n naam denk ik dat je wel sneller gevonden wordt. Het geeft iets meer aan waar je blog over gaat. Ik ben benieuwd!
Krijg je dan ook een hele nieuw lay-out, of laat je die zoals hij is?

Ik heb weer eens een lekker receptje gepost: End-of-summer veggie soup :)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 12:18

Ik denk het wel happypaardje! Moet nog even kijken hoe en wat maar wil wel wat gaan veranderen.

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 13:02

Super gaaf dat je zo goed gedeeld wordt in koeweit *\o/*

Leuke naam maureen. *D

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 20:50

Wat tof dat je zo goed gedeeld wordt in Koeweit! Dat zijn altijd toffe dingen :D .

Leuk Maureen! Zo zal je je doelgroep beter bereiken, net als Aafke :). Leuk!

Ik heb een nieuwe video online. Vorige week tijdens de Paard&Lifestyle Masterclass heb ik Jill Huijbregts geïnterviewd. Het interview staat nu online. https://youtu.be/tCLp7VFUadc

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 09:28

Vandaag weer even een beetje bijgelezen. YouTube filmpjes kijken kan helaas niet. Internet blijft hier drama. Zelf de afgelopen dagen de Annapurna trekking gelopen. Normaal doe je dat in 10/11 dagen, maar ik heb het in 8 gedaan. Wel flink moe nu. Helaas was alles de afgelopen dagen erg basic, dus kon bijna niks. Wifi was er vrijwel nergens (of 5 min tot er een wolk voorbij kwam). Daarom de afgelopen week vrijwel niks geschreven of gedeeld. Heb nog wel een reisverslag van vorige week die ik volgens mij nog niet gedeeld had:
http://www.justtravelme.nl/reisverslage ... neushoorn/

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 10:12

Lastig voor je blog dat je zo weinig wifi hebt, Travel_me.
Maar ergens is het denk ik ook wel fijn, dat je even helemaal rust krijgt. Zo kun je wel optimaal van het land genieten, zonder steeds om mailtjes/reacties/blogs te hoeven denken. (En als het even wat stil is op je blog, juist om die reden, dan snappen wij als lezers dat ook prima hoor!) :)

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 10:29

Travel_me schreef:
Vandaag weer even een beetje bijgelezen. YouTube filmpjes kijken kan helaas niet. Internet blijft hier drama. Zelf de afgelopen dagen de Annapurna trekking gelopen. Normaal doe je dat in 10/11 dagen, maar ik heb het in 8 gedaan. Wel flink moe nu. Helaas was alles de afgelopen dagen erg basic, dus kon bijna niks. Wifi was er vrijwel nergens (of 5 min tot er een wolk voorbij kwam). Daarom de afgelopen week vrijwel niks geschreven of gedeeld. Heb nog wel een reisverslag van vorige week die ik volgens mij nog niet gedeeld had:
http://www.justtravelme.nl/reisverslage ... neushoorn/

Wat tof zo'n tocht! :D

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 12:57

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 05:51

happypaardje schreef:
Maar ergens is het denk ik ook wel fijn, dat je even helemaal rust krijgt. Zo kun je wel optimaal van het land genieten, zonder steeds om mailtjes/reacties/blogs te hoeven denken. (En als het even wat stil is op je blog, juist om die reden, dan snappen wij als lezers dat ook prima hoor!) :)

Daar heb je wel helemaal gelijk in. De afgelopen dagen mistte ik Wifi ook niet echt tijdens de trekking (alleen of en toe om het thuisfront te laten weten dat alles nog goed gaat).

MilleniumK: Ja het was zeker gaaf. Deels back to the basic en deels je eigen grenzen leren kennen. Ik dacht van mijzelf dat ik dit nooit zou gaan redden in 10 dagen, maar heb ontdekt dat ik best wel doorzettingsvermogen kan hebben als het om een fysieke uitdaging gaat. Echt gaaf!

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 14:48

Travel_me schreef:
happypaardje schreef:

Daar heb je wel helemaal gelijk in. De afgelopen dagen mistte ik Wifi ook niet echt tijdens de trekking (alleen of en toe om het thuisfront te laten weten dat alles nog goed gaat).

MilleniumK: Ja het was zeker gaaf. Deels back to the basic en deels je eigen grenzen leren kennen. Ik dacht van mijzelf dat ik dit nooit zou gaan redden in 10 dagen, maar heb ontdekt dat ik best wel doorzettingsvermogen kan hebben als het om een fysieke uitdaging gaat. Echt gaaf!

Ja lijkt me heel tof! Heel leerzaam voor jezelf. Goed voor de zelfkennis :) .

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 14:55

Ja, je familie thuis even laten weten dat alles ok is, dat is wel belangrijk natuurlijk. :)

Ik kon het niet laten, nog een recept. Voor gezonde kwarktaart dit keer. En ja, deze is gezond genoeg om standaard als ontbijt te eten, echt waar! Ik ben zelf helemaal fan in elk geval! :j
Healthy Cheesecake