AlwaysH schreef:Wat voor reacties heb je dan gekregen HorseSandS?
Ik word nu nieuwsgierig! En bedankt voor je leuke reactie op mijn (niet zo goed geëditte) video!
Onder deze video, kijk maar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Narya schreef:Bloggers met Twitter-kennis, ik heb een vraag! De afgelopen dagen krijg ik steeds meer verkeer via Twitter, en uit de reacties kan ik opmerken dat mijn blog hier via Twitter gedeeld is. Omdat ik zelf geen gebruik maak van Twitter (en het artikel dus zelf niet heb gedeeld) vraag ik mij af hoe ik erachter kan komen wie er verantwoordelijk voor is dat mijn verkeer vanuit Koeweit opeens zo enorm gestegen is. Heeft iemand suggesties? Op trefwoord Koeweit zoeken heeft niet geholpen.
Travel_me schreef:Vandaag weer even een beetje bijgelezen. YouTube filmpjes kijken kan helaas niet. Internet blijft hier drama. Zelf de afgelopen dagen de Annapurna trekking gelopen. Normaal doe je dat in 10/11 dagen, maar ik heb het in 8 gedaan. Wel flink moe nu. Helaas was alles de afgelopen dagen erg basic, dus kon bijna niks. Wifi was er vrijwel nergens (of 5 min tot er een wolk voorbij kwam). Daarom de afgelopen week vrijwel niks geschreven of gedeeld. Heb nog wel een reisverslag van vorige week die ik volgens mij nog niet gedeeld had:
http://www.justtravelme.nl/reisverslage ... neushoorn/
happypaardje schreef:Lastig voor je blog dat je zo weinig wifi hebt, Travel_me.
Maar ergens is het denk ik ook wel fijn, dat je even helemaal rust krijgt. Zo kun je wel optimaal van het land genieten, zonder steeds om mailtjes/reacties/blogs te hoeven denken. (En als het even wat stil is op je blog, juist om die reden, dan snappen wij als lezers dat ook prima hoor!)
Travel_me schreef:happypaardje schreef:Lastig voor je blog dat je zo weinig wifi hebt, Travel_me.
Maar ergens is het denk ik ook wel fijn, dat je even helemaal rust krijgt. Zo kun je wel optimaal van het land genieten, zonder steeds om mailtjes/reacties/blogs te hoeven denken. (En als het even wat stil is op je blog, juist om die reden, dan snappen wij als lezers dat ook prima hoor!)
Daar heb je wel helemaal gelijk in. De afgelopen dagen mistte ik Wifi ook niet echt tijdens de trekking (alleen of en toe om het thuisfront te laten weten dat alles nog goed gaat).
MilleniumK: Ja het was zeker gaaf. Deels back to the basic en deels je eigen grenzen leren kennen. Ik dacht van mijzelf dat ik dit nooit zou gaan redden in 10 dagen, maar heb ontdekt dat ik best wel doorzettingsvermogen kan hebben als het om een fysieke uitdaging gaat. Echt gaaf!