Hoe krijg je ook al weer een balkje met muziek boven in, op google stonden allemaal codes, maar een vriendin had het uitgelegt en het kon veel makkelijker. Uiteraard ben ik het vergeten Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hoe krijg je ook al weer een balkje met muziek boven in, op google stonden allemaal codes, maar een vriendin had het uitgelegt en het kon veel makkelijker. Uiteraard ben ik het vergeten 
Cynn schreef:Doen jullie dat trouwens ook wel eens, posten van 'like/reblog this if you post a lot of the following: .... and I'll check out your blog' ?![]()
Werkt bij mij heel goed om blogs door te spitten, kijken welke ik wil volgen en zelf om weer nieuwe followers te krijgen. Gisteren gepost, had 147 volgers, nu 175.
maar het is voor heel veel mensen een ergernis vooral als je meerdere tabbladen open hebt staan en geen idee hebt waar het geluid vandaan komt
Vroeger keek ik altijd de blogs van mijn nieuwe volgers even door en als ze me aanspraken volgde ik ze ook terug, nu doe ik dat niet meer. Volg nu rond de 300 blogs en dat vind ik meer dan genoeg en de verdeling in posts die op mijn dash verschijnen (series/health/paarden/nature) is echt perfect in mijn ogen nu.
Of van degene die ik al volg, waar die weer van reblogged. Op die manier vind ik hier en daar best wat mensen om te volgen 
Piekosjj schreef:Gelukkig kan je bij Google Chrome nu zien op welke tab je muziek aan hebt staan, enorm handig hiervoor.
gewoon niet willen haha. Fiffill schreef:Jouw blog natuurlijk, dus als jij het leuk vindt moet je het vooral doenmaar het is voor heel veel mensen een ergernis vooral als je meerdere tabbladen open hebt staan en geen idee hebt waar het geluid vandaan komt
Wat is anders de meerwaarde van pro