Heel mooi Marleen! Waar heb je deze laten maken? Heb je ook nog iets op de achterkant?
Maureen95
Geplaatst: 21-09-16 12:13
BernetteO schreef:
Heel mooi Marleen! Waar heb je deze laten maken? Heb je ook nog iets op de achterkant?
Bij Vistaprint. Op de achterkant heb ik 2 paarden. Zal daar zo ook even een foto van maken. De logotjes zijn ook iets dikker en voel je. Dus dat is wel een leuk extraatje.
Jammer dat de kwaliteit achteruit is gegaan. Voor een volgende keer kan ik je anders Moo aanbevelen. Dat is een Brits bedrijfje dat heel mooie visitekaartjes ed drukt. Ik heb die van mij daar ook laten doen (ben zelf voor de eco-optie gegaan) en ben zeer te spreken over de kwaliteit!
Haha, 500 heb je voorlopig even genoeg aan lijkt me inderdaad
Ik vind zelf de Moo Size het mooiste, die mini zijn echt wel flink klein. Denk dat mensen die ook sneller kwijt zullen raken. (Al zijn ze stiekem wel schattig...)
Ik heb ook kaartjes van MOO en daar ben ik onwijs blij mee. Kleuren zijn exact zoals ik wilde en ik heb twee verschillende achterkanten, dat vind ik leuk. Ze zijn wel duurder ja, maar ze hebben ook wel regelmatig kortingsacties. Ik heb 't gewone formaat met afgeronde hoeken. Goed om te weten trouwens: als je erop wil kunnen schrijven kan je het beste de ecoversie nemen, de andere is wat gladder en niet goed te beschrijven.
Thanks! Ik ben niet zo goed in 'T Kofschip' ofzoiets, hoe ze dat ook noemen. Normaal werkwoord spelling wel, dit niet.
Dani
Geplaatst: 21-09-16 18:04
Maar het kofschip gaat over verleden tijd en voltooid deelwoorden, niet over werkwoorden in de tegenwoordige tijd. Als je het kunt vervangen voor 'loopt' is het altijd een t. Hij verandert, hij accepteert. Bij 'liep' of 'gelopen' kan het ook een d zijn. Hij heeft veranderd, hij heeft geaccepteerd.
Hoi! Ik blog ook! Op www.veryfinehouse.nl hou ik een persoonlijke/lifestyle/klus/interieur/diy-blog bij. Leuk om via dit topic allerlei andere blogs te ontdekken!
AafKusLife
Geplaatst: 22-09-16 21:08
happypaardje schreef:
Jeetje, die reacties, HorseSandS! Ik vind het een leuk filmpje hoor
Ja dat filmpje was echt heel erg. Ik weet ik heb mijn hakken hoog. maar je wil niet weten hoe lui dat paard is. dat is gewoon echt niet normaal. kan er een lang verhaal van gaan maken waarom hij niet makkelijk aan het been te krijgen is maar ik dacht laat maar. ze hebben wel gelijk
Ik ben lekker op vakantie vandaar de late reactie.