Geryon schreef:Hebben jullie ook geld gekregen?Had gisteren inderdaad ineens een bedrag terug was alleen niks van terug te zien in afschrift.
Nee dat komt omdat Deloryan het allemaal handmatig moeten doen heeft, daarom staat er niets in je afschriften.
Teveel inschrijven wedstrijden/keuringen.Hier stijgt saldo maar schrijf nog maar af en toe in voor wedstrijden/keuringen.
Kanji91 schreef:Heeft iemand hier op de nl versie een leuke PRE hengst te leen?Ik heb een PRE schimmel ster hengst?
Alleen de markt doet het nog niet en anders zou ik nog sperma rietjes kunnen verkopen, maar zou niet weten hoe dit gaat.
Voor degene die geïnteresseerd zijn in een bonte oldenburgerhttps://www.horsereality.nl/forum/topic ... ldenburger
Ik heb nog 4 bonte merries van dezelfde vader. Heb genoeg sperma ingevroren dus de beste man mag naar een ander
Smee__ schreef:Maar er is nog geen vriezer om in te bewaren? Als ik mn merrie wil insemineren staat er een hele lijst met sperma-rietjesIk neem de gok
Ben wel bang dat wanneer de markt weer open is er zoveel paarden ineens erop komen, dat je ze niet meer kwijt raakt...