Zo dat zou lekker zijn 40 euro in één rondje! Ik hoop ook voor je dat niemand anders je voor gaat zijn Kassameubel heb ik nog niet gedaan eigenlijk, misschien dat ik die later vandaag nog mee pak.
Ik krijg geen opdrachten meer vrij, heb alleen de bananencheck nog open staan maar daarvoor moet ik 5km fietsen en dat word m dus fftjes niet haha Afwachten tot ik weer van de bank af rol dus
Al mijn verse checks hier staan overigens ook op 20 euro.. Jammer dat k nog heen level 2 ben
Jess
Geplaatst: 18-03-13 11:11
1 is goedgekeurd en de ander is afgekeurd, ik had ook idd iets niet gezien, stom Kassa opdrachten waren hier al weg voordat ik ze kon doen dus geen id hoe ze daar op reageren. Ik hoop dat ze nog open staan na je stage Danique!
Red Bull checks zijn echt makkelijk! Mijn verse check trouwens ook! Heel kleine ah, stonden twee tieners achter de afdeling en waren drukker met elkaar dan met mij haha! Mooie foto's kunnen maken! Daarna in dezelfde winkel de red Bull koeling en de niet-gekoelde redbull opdracht gedaan. Alle drie goedgekeurd, levert weer 16,50 op. Helaas was die van 20 euro al weg en ik had geen zin meer in 2 kassa checks en nog een red Bull check. Alle drie in een andere winkel en vond het wel weer leuk zo haha! Zit nu op 32,50!
Weten jullie het bedrag nog wat jullie tot nu toe intotaal bij elkaar hebben gespaard?