Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Travel_me

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 11:18

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 23:18

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 13:57

Ligt er denk ik ook een beetje aan wat je verwacht. Albaniè heeft meer ´rauwe´ plekken waar je de geschiedenis terug vind en er geen toeristen zijn. Macedonië lijkt mij veel toeristiser (ben er nog nooit geweest). Daar ben ik vaak beetje allergisch voor (al wil ik zeker het land nog een keer bezoeken).

Yvette: leuke vlog trouwens. Ik vond Bangkok ook vreselijk de eerste keer dat ik er kwam. Toen ik er na een reis van 3 maanden weerkwam was het wat beter. Zit zelf nu in Kathmandu en ik weet weer heel goed waarom ik aziatische hoofsteden vreselijk vind (met uitzondering van KL)

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 17:13

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 21:34

Albanië zou ik heel graag nog eens heen willen, lijkt me een heel boeiend land, al misschien niet zozeer leuk of pittoresk.

Ik heb geschreven over mijn weekend. Mijn paard is verhuisd, ik had een twee feestjes en mijn treinreis verliep anders dan gepland, reden genoeg voor een post. Weekend adventures

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 02:31

Ik ben afgelopen zaterdag en zondag op Horse Event geweest en heb beide dagen gevlogd. Het is moeilijk om de video kort te houden want ik had beide dagen ongeveer 2 uur aan beeldmateriaal :')

Vrijdag:

Zaterdag:

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 17:11

Leuk allemaal! Ik vraag me af hoe jullie je drukke baan/studenleven/studie/paard etc combineren met actief bloggen. Ik merk dat ik weer even in een ritme moet komen.. Sinds dit jaar actief bij een studentenvereniging, hockeyen, drukke studie en wil heel graag groeien als blogger en YouTuber. Iemand een goede tip of tips?

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 17:54

Bloggen lukt wel, bloggen us lastiger!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 18:27

Bij mij komt het vooral neer op goed plannen. Het is meestal wel mogelijk om eens in de paar dagen ergens even een vrij half uurtje te vinden, dan kun je mooi wat schrijven. En bijvoorbeeld in het weekend, al probeer ik dat zo veel mogelijk echt vrij te houden.
Maarja, ik merk ook dat het bloggen af en toe even op een lager pitje moet omdat andere dingen voor gaan. (werk, studie, paard, etc)

AlwaysH schreef:
Bloggen lukt wel, bloggen us lastiger!

Die tweede moet vloggen zijn zeker, of niet? :P

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 18:43

O, ja sorry, autocorrectie denk ik!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-16 18:44

Haha, maakt niet uit, stond alleen zo gek ;P

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 08:22

Ja.. Ik geloof dat ik van de week maar even goed moet gaan zitten voor een goede planning. Helaas ben ik daar niet zo goed in :) .

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 10:20

Ben een stille meelezer maar Ik lees weer met plezier jullie blogs en vlogs :D

Travel_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 06:29

Ik heb moeite met bloggen de afgelopen week. Das niet omdat ik geen genoeg tijd heb of inspiratie. Nee der is hier in Nepal vaak maar 3 uur per dag stroom (en dus wifi). Niet heel handig.
Normaal vind ik het ook wel lastig om op tijd wat te schrijven. Ik heb zo mijn periodes dat ik veel schrijf en periodes dat ik weinig schrijf. Heb dan vaak wel iets op wacht staan.

Heb nu na bijna 30 uur geen wifi eindelijk weer even connectie. Dus maar snel mijn laatste artikel delen. Gaat over Bhaktapur waar ik de eerste dagen in Nepal verbleef. http://www.justtravelme.nl/bestemmingen ... bhaktapur/

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 07:37

Oh dat is ook lastig zeg, Travel_me! Niet zo handig als je je blog wilt updaten...

Ik heb ook weer een nieuwe post, vandaag een review over het Fengur Mix & Match hoofdstel

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 08:32

Bernette, ik kan niet op je site komen... Is het een tijdelijke storing van je server, of gaat het ergens anders mis?

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 08:54

Hmm, ik kom er wel gewoon op... Lukt het ook niet als je via de link in mijn onderschrift gaat?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 09:55

Ik kom er wel gewoon op :)

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 12:36

Nu doet hij het hier ook weer, ik weet niet wat het was, het linkje in je onderschrift werkte ook niet namelijk... Maargoed, het is gefixt, dus dan is het goed. :)
Wat leuk trouwens, die zelf te mixen hoofdstellen, ziet er erg mooi uit ook!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 13:34

Net te laat om mijn laatste bericht te editen, maar hier ook weer een nieuwe post van mij:
Subtle ways to treat yourself on busy days
Ik vind het zo heerlijk om voor een lange dag op de uni/werk 's ochtends allemaal lekkere etensdingetjes in te pakken. Terwijl er volgens mij niet zo veel mensen zijn die daar echt aandacht aan besteden, zonde!

MiniEqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 16:05

Hoi Hoi, ik kom jullie ook joinen.
Nu mijn studie ten einde loopt ben ik opzoek naar nieuwe ideen en inspiratie..
Een manier om mezelf en mijn passies meer te vinden/ondekken en te gelijk hopelijk meer mensen enthousiast te maken voor het dresuur matig werken naast je paard of pony is bloggen.
Mijn nichtje is zeer fanatiek en zelf zit ik dus helemaal in de begin fase (lees: de naam zelf verkeert nog in een discutabele fase). Maar het lijkt mij leuk om meer bokt bloggers en vloggers te volgen en meer over het reilen en zeilen ervan te weten te komen :)
Mijn naam is trouwens Cindy :D

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 17:20

Welkom Cindy!

Wat balen van de slechte stroom en internet verbinding Travel_me! Maar dat zorgt er natuurijk wel voor dat je ultiem van je reis kan genieten! Lekker hoor, even geen verbinding :)

Ik heb net mijn birthday wishlist online geplaatst. Nog een maandje en ik ben alweer 22!
http://lifeofkirsten.nl/birthday-wishlist-2016/

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 21:32

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 01:21

MilleniumK schreef:
Leuk allemaal! Ik vraag me af hoe jullie je drukke baan/studenleven/studie/paard etc combineren met actief bloggen. Ik merk dat ik weer even in een ritme moet komen.. Sinds dit jaar actief bij een studentenvereniging, hockeyen, drukke studie en wil heel graag groeien als blogger en YouTuber. Iemand een goede tip of tips?

Dit is een kwestie van prioriteiten stellen: waar beleef je meer plezier aan? Wat vind je belangrijker doorgroeien als blogger en Youtuber of het studentenleven?
Betekent uitgaan ook de dag daarna brak/uit de running of ben je sterk genoeg geen kater te krijgen en de volgende ochtend te vloggen/bloggen enz.

Je kunt niet alles tegelijk én goed doen. Je kan ook zeggen ik doe een paar weken planning en vooruit schrijven zodat ik ook tijd heb om uit te gaan/ naar je paard te gaan enz.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 23:08

Hier gaat het combineren van vloggen en studie tot nu toe wel redelijk goed :j Ik upload 2 keer per week, dus dat valt reuze mee. Soms is het even moeilijk plannen, maar meestal lukt het wel. De bedoeling is wel om straks wat meer materiaal op te nemen in het weekend, zodat ik video's heb voor de week erna :) Daarnaast wil ik niet te veel 'delay' hebben op mijn video's, dus niet dat het 2 weken terug is opgenomen en pas over 4 weken online komt bijvoorbeeld.

Mijn laatste video!