Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luxje schreef:fjordjes schreef:Van die kabels etc heb ik wel eens gehoord als je je telefoon op vliegtuigmodus zet dat ie dan wel op laad.
Klopt, hier werken de opladers van ali prima op de iphone, al is de originele inderdaad wel sneller
Wilawander schreef:En worden ook afgeraden dat ze niet veilig zijn en er brand door kan ontstaan.
xkimmieejj schreef:Heb al meerdere malen mee gemaakt dat door het gebruiken van ''niet orginele'' opladers je iphone kapot gaat, deze passen vaak niet helemaal en doordat je hem dan doorduwt gaat je iphone oplaad dingetje in je telefoon kapot! En dat is een duur grapje!
lor1_1984 schreef:xkimmieejj schreef:Heb al meerdere malen mee gemaakt dat door het gebruiken van ''niet orginele'' opladers je iphone kapot gaat, deze passen vaak niet helemaal en doordat je hem dan doorduwt gaat je iphone oplaad dingetje in je telefoon kapot! En dat is een duur grapje!
Die van Hema past perfect, is fijn geprijsd, heeft een fijne lange kabel (3m dacht ik) en laadt relatief snel op, binnen 1,5u is mijn bijna lege telefoon (meestal) 100% opgeladen.
silvericathy schreef:wat ik ook vervelend vindt is wanneer je een dispute opent, ze zeggen dat ze je een nieuw product zullen opsturen, zodat ze het geld niet hoeven terug te storten en het ook niet negatief is voor hun winkel.
vervolgens ontvang je helemaal niks meer, en als je een berichtje stuurt met de vraag wanneer je vervangend product komt krijg je totaal geen reactie meer.... soms is zelfs de hele online winkel verdwenen.