liliekska schreef:mijn spel dpet het niet???
hetzelfde probleem hij blijft hangen als hij aan het laden is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zeeuwtje68 schreef:yay nu ss het niet doet ben ik met mijn vampie aan het spelen hihi
here he is Bloodyhelll lol
[ Afbeelding ]
Zeeuwtje68 schreef:yay nu ss het niet doet ben ik met mijn vampie aan het spelen hihi
[ Afbeelding ]
love_horse1 schreef:Zeeuwtje68 schreef:yay nu ss het niet doet ben ik met mijn vampie aan het spelen hihi
[ Afbeelding ]
Hoe heet dat spel ?
Zeeuwtje68 schreef:love_horse1 schreef:[quote="Zeeuw
yay nu ss het niet doet ben ik met mijn vampie aan het spelen hihi
[ Afbeelding ]
Hoe heet dat spel ?
Fairytales schreef:Echt waar, ben ik dan echt zo blind?
Ik stond net hier:
[ Afbeelding ]
En toen liep ik richting die begraafplaats, maar daar zag ik niemand. Ik ben er nog helemaal omheen gelopen maar ook daar kon ik niemand vinden. Ik begin aan mijzelf te twijfelen of ik op de juiste plek zoek dan!
Fairytales schreef:Ik wou me ook even komen melden! Ben nu ongeveer 3/4 weken lid van Star Stable en ook Star Rider. Ben level 9 en mijn paard momenteel level 11. Als je geen star rider bent is het spel inderdaad ook weinig aan, dus ik ben blij dat ik betalend lid ben! Oh en ik heet trouwens Amelie Southfall
Sinds kort krijg ik op de kaart ook niet meer te zien waar objecten etc. liggen tijdens een Quest, wat is dat lastig zeg! Ik ben nu al een uur aan het zoeken naar de verdwaalde toerist (Quest van James in Fort Pinta, Hunt for tourists) en ik kan die verdwaalde vent maar niet vinden bij Doyle's Abbey. Heeft iemand een idee waar ik hem kan vinden?
Oja en wat is dat met die gouden sterren die je overal en nergens kan vinden? Hebben die een functie in het spel?