Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sherif schreef:KimH schreef:Ik hoop zeker dat deze jongeman nog een keer in Nederland of Belgie komt. Ik zou hem heel graag IRL willen zien. Helaas heb ik Om El Extreem nog nooit in het echt gezien, maar om nu helemaal naar Spanje te gaan tja..
een goede kennis van ons gaat ons verblijden met het toesturen van een dvd waar Om El Extreem opstaat...(uit prive collectie)..hier kijken we enorm naar uit!
Rawaat schreef:He Natas, ik heb hier ergens de volledige DVD van Om El Arab liggen, vorig jaar gekregen van Jay en Sigi, ik weet niet of hij te kopieeren valt, anders probeer ik wel een keer. Tenzij je hem al hebt natuurlijk...
ArabianRanch schreef:pfff mooi hoor om te kwijlen ja het isCtjeLief schreef:Hij zou al jaren geleden naar NL komen het jaar na om el extreem maar hij is er helaas nog steeds niet.. maar who knows what the future brings......
hij is prachtig!
Nope, naar wat ik begrepen heb komt Om el Shahmaan NIET naar Europa.
Wij hebben gelukkig Om el Extreem vaak mogen aanschouwenen heb zelfs privéfoto's gemaakt van deze kanjer ! (toen hij aan het knuffen was met onze merrie.
En uit deze combinatie kwam uiteindelijk dit 'knulletje'![]()
Nu in eigendom van KimH![]()
Ook werd Om el Extreem een keer gepresenteerd op een hengstenpresentatie bij Frank Spönle, wij zijn toen ook bij de fotoshoot geweest die o.a. deze foto opleverde (door Escher) http://s22.photobucket.com/albums/b321/ ... htig-1.jpg
Prachtige hengsten Om el Shahmaan en Om el Extreem
missfcdb schreef:hij is wel mooi.
maar el exstreem ziet er idd beter uit.
ik vind Justa Magnum
wel wat hebben
sherif schreef:He Natas, ik heb hier ergens de volledige DVD van Om El Arab liggen, vorig jaar gekregen van Jay en Sigi, ik weet niet of hij te kopieeren valt, anders probeer ik wel een keer. Tenzij je hem al hebt natuurlijk...
KimH schreef:Oh Isabel, wat een baby was Riemp daar nog, en die foto van OE Extreem en Orayana wat leuk die had ik nog nooit gezien, zou ik die mogen gebruiken voor in mijn profiel?
Ik ga vandaag Om El Arab mailen of ze nog wat leuk film materiaal hebben liggen
ArabianRanch schreef:Hij is gearriveerd !
Misschien leuk om te weten, maar een 20 minuten geleden is QR Marc van de vrachtwagen afgekomen bij Christine JamarSafe and sound !! Hij blijkt in het echt net zo mooi te zijn als op de foto ...
Eind dec/ januari wordt er een dag georganiseerd met een presentatie van hem (en andere hengsten denk ik). Er blijken al heel veel dekkingen verkocht te zijn van hem !!!!!!! (200 stuks). Wij hadden al een dekking van hem gekocht nog VOOR hij verkocht werd naar Belgie via Raymond Fox (UK). Toen wisten we nog geen eens dat hij naar Europa zou komen. Wel jammer die enorme hype om hem ! (edit: zijn dekgeld zal per 01-01-08 oplopen tot een 5000 euro als er al geen stop op komt !)
Narya schreef:5000 euro? Dat zijn toch geen normale prijzen, of wel?
ArabianRanch schreef:Hij is gearriveerd !
Misschien leuk om te weten, maar een 20 minuten geleden is QR Marc van de vrachtwagen afgekomen bij Christine JamarSafe and sound !! Hij blijkt in het echt net zo mooi te zijn als op de foto ...
Eind dec/ januari wordt er een dag georganiseerd met een presentatie van hem (en andere hengsten denk ik). Er blijken al heel veel dekkingen verkocht te zijn van hem !!!!!!! (200 stuks). Wij hadden al een dekking van hem gekocht nog VOOR hij verkocht werd naar Belgie via Raymond Fox (UK). Toen wisten we nog geen eens dat hij naar Europa zou komen. Wel jammer die enorme hype om hem ! (edit: zijn dekgeld zal per 01-01-08 oplopen tot een 5000 euro als er al geen stop op komt !)