Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yontheke schreef:Kiki1995 schreef:Via waar hebben jullie je blogs gehost? Ik zoek iets wat een beetje goedkoop is.. maar zit toch elke keer tegen de 15 euro per maand.
Kijk en dit is dus Chinees voor mij. Wat bedoel je hiermee?
Yontheke schreef:Een logo lijkt mij ook nog wel een lastig iets. Op dat gebied ben ik helaas niet de meest creatieve ziel
Yontheke schreef:Ik wil ook wel graag buiten zelf stukjes schrijven eventueel artikels of andere blogposts linken waarvan ik vind dat er nuttige dingen instaan. Dit kan gaan over de laatste blogpost van Paard&Lifestyle tot een artikel van thehorse.com.
Is het best om daar dan mijn bevindingen bij te schrijven of wat ik er specifiek interessant aan vind?
Yontheke schreef:Een logo lijkt mij ook nog wel een lastig iets. Op dat gebied ben ik helaas niet de meest creatieve ziel
Drunksheep schreef:Yontheke schreef:Een logo lijkt mij ook nog wel een lastig iets. Op dat gebied ben ik helaas niet de meest creatieve ziel
Mocht ik je kunnen helpen, dan hoor ik het graag. Wil mijn portfolio uitbreiden en vind het leuk om in mijn vrije tijd wat creatiever bezig te zijn. Al ben ik nu bezig met een kerstkaart tekenen/maken in Illustrator
Verder vind ik het belangrijk dat je logo passend is en herkenbaar. En op vele formaten te gebruiken. Dus geen lappen tekst en overdreven veel losse onderdelen.
Mijn logo bevat bijvoorbeeld kleur, verfspatten en een wat losser handschrift, wat mij betreft heel passend voor nagellak (een beetje met het lakken in je achterhoofd). En natuurlijk de naam van mijn blog
Travel_me schreef:Las wat over Google. Ik ben nu 2,5 week bezig en krijg sinds een week ook een enkele bezoeker via Google. Ben ik al erg blij meeDoen jullie ook speciale dingen om hoger in Google te komen?