Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lifaya schreef:hoe weet je dat als je er nog nooit bent geweest?![]()
terpentijn schreef:Geen enkel paard kiest voor zo'n Bucking Life, dat is wat de mensen er van willen maken.
Mensen die die rodeo's "leuk" vinden moeten maar eens verder op Internet zoeken... niemand gelooft toch ECHt dat de best bokkende rodeo paarden, met geweldige lauwerkransen, voor hun beste prestaties, een fijn thuisleven gaan leiden?
Net zo min als die ren en drafpaar den....In Nederland kan een ex draver nog wel een soort van toekomst krijgen. Maar over het algemeen is dit afgelopen.
Wie dit wel gelooft, moet maar eens wakker worden.
Dat er genoeg meiden zjn die zo'n ex-renner/draver van Duindigt nog een leuke kans willen geven is alleen maar toe te juichen. Somigen ook met groot succes!
Gelukkig hebben we in Nederland geen ja en nee cultuur dus is dsan alles maar geoorloofd?
rosaprinces schreef:XEefjuhX schreef:Getver
Varkens, biggetjes, schapen (skappievlees), koeien, afgedankte paarden
Nee, getver getver getver.
Daarbij helpen we door vlees eten ook nog eens de 3e-wereldlanden de oliebol in...
Ik dus niet![]()
Edit:
oliebol = sh*t
mee eens!
ik zag je filmpje; schrok me rot bij dat witte paard!
terpentijn schreef:Geen enkel paard kiest voor zo'n Bucking Life, dat is wat de mensen er van willen maken.
Mensen die die rodeo's "leuk" vinden moeten maar eens verder op Internet zoeken... niemand gelooft toch ECHt dat de best bokkende rodeo paarden, met geweldige lauwerkransen, voor hun beste prestaties, een fijn thuisleven gaan leiden?
Cassidy schreef:Deze wilde ik jullie niet onthouden. Zitten stukken in van de eerder gelinkte films, en wat extra info.
http://www.youtube.com/watch?v=EKbV3l2GZd8