Ik zou het leuk vinden als de credits (als die er komen) ook niet zo heel duur zijn als op HN & HT.
En dat sommige dingen wel gratis zijn,anders krijg je na een tijdje een heleboel bedelaars,wat je beter ook kunt vermijden =)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

)TE5 schreef:Over het geld: daar is ook wel wat aan te doen:
evt. kan je op de plaatjes (wel in een bescheiden lettertype) laten zetten van welke fotograaf en het siteadres van hem/haar.
Als je dan tegen de fotograven zegt dat er waarschijnlijk best wat mensen met eigen paarden op komen te zitten,
die mss ook wel fotoshoots willen,
dan kan het toch alleen maar positieve reclame zijn?
Grote kans dat ze dan wel wat van de prijs af willen halen.

Anders moet je zo lang wachten.

ZarcoTje schreef:Je kan beter langzaam aan gaan met de rassen vind ik,begin met een klein aantal,kijk of dat lukt,en als het goed gaat,zet je er gewoon nieuwe rassen bij
Lydia_ schreef:Of gewoon 3 levensfases?![]()
Veulen - Puber - Volwassen?
Even simpel houden, uitbreiden is voor later..
xLienepienx schreef:ZarcoTje schreef:Je kan beter langzaam aan gaan met de rassen vind ik,begin met een klein aantal,kijk of dat lukt,en als het goed gaat,zet je er gewoon nieuwe rassen bij
Dat lijkt mij ook het beste
En wat qua credits betreft. Juist niet goedkoop maken, want dan krijg je al gauw dat dat weinig waard word, en dat je dan waarschijnlijk weer wel geldoverschot krijgt. Zoiets moet gewoon exclusief blijven
Focussed schreef:Jup denk ik ook.
Gewoon 10 rassen in het begin ofzo.
Arabier, KWPN, Shetlander, Fjord, Haflinger, Paint, Quarter, NRPS, Holsteiner, Engels Volbloed
Zoiets?
Focussed schreef:Lydia_ schreef:Of gewoon 3 levensfases?![]()
Dat is ook een goed idee.
En dat je mag pas fokken vanaf volwassen?

Focussed schreef:Lydia_ schreef:Of gewoon 3 levensfases?![]()
Dat is ook een goed idee.
En dat je mag pas fokken vanaf volwassen?

TE5 schreef:@ hypofocus; idd, leek.. klopt helemaal
wij zitten hier trouwens lekker alles te verzinnen,
maar wiens spel is t nou eigenlijk?

ZarcoTje schreef:xLienepienx schreef:
En wat qua credits betreft. Juist niet goedkoop maken, want dan krijg je al gauw dat dat weinig waard word, en dat je dan waarschijnlijk weer wel geldoverschot krijgt. Zoiets moet gewoon exclusief blijven
Idd,is wel waar

ZarcoTje schreef:xLienepienx schreef:
Idd,is wel waar