Wat voor ruiter ben jij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaChansy

Re: Wat voor ruiter ben jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 20:59

Jou score

8 Springpunten
2 Dressuurpunten
0 pennypunten
11 Naturalpunten
9 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat je Met 11 naturalpunten aardig opnderweg bent om een echte natural te worden, als je al spierballen hebt dan heb je die niet van het in de krul trekken want dat doe jij natuurlijk niet, nee als jij spierballen hebt dan komt dat natuurlijk van het sjouwen met hooi en dergelijke. Maar dan doe je toch nog iets fout want een echte natural hoeft niet met hooi te sjouwen die heeft genoeg weilanden dat het paard echt altijd voldoende weidegang heeft.

Je laagste score zegt dat je 0 pennypunten hebt, de tijd dat jij een pennymeisje was is echt al heel erg lang geleden. Dat was in de tijd dat paarden het werk nog deden en dat de stoommachine nog science fiction waren

die doet het hem Huilen van het lachen vind het echt leuk bedacht, maar het klopt best redelijk

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 21:18

Citaat:
6 Springpunten
2 Dressuurpunten
4 pennypunten
11 Naturalpunten
11 Recreatiepunten

Haha!
Klopt wel!

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 21:58

8 Springpunten
4 Dressuurpunten
1 pennypunten
6 Naturalpunten
10 Recreatiepunten

Nou.. moet kloppen! Huilen van het lachen

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 06:44

Jou score

5 Springpunten
3 Dressuurpunten
0 pennypunten
5 Naturalpunten
8 Recreatiepunten

Hmm ik denk dat het wel klopt...

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 09:47

5 Springpunten
4 Dressuurpunten
2 pennypunten
5 Naturalpunten
11 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat Je 11 recreatiepunten gescoord hebt.
11 is het gekkengetal.
Jij bent dan ook knettergek, op de natuur en hebt een hekel aan de dressuur.
Geeft allemaal niets hoor ga gewoon Endurance rijden en ren af en toe eens naast je paard is ook gelijk goed voor je conditie.

Je laagste score zegt dat jij absoluut geen pennymeisje meer bent,
jij kunt al aardig meepraten over al die penny's die jou willen vertellen hoe je met je paard moet omgaan.
Laat ze maar lekker kletsen en bedenk dan dat je, heel vroeger, heel lang geleden zelf ook ooit een pennymeisje bent geweest.

Ik heb eerlijk gezegt geen hekel aan dressuur rijden hoor

lianne125

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 10:37

ik had:
5 springpunten
6 dressuurpunten
0 pennypunten
8 naturalpunten
10 recreatiepunten

klopt redelijk. ik hou van wedstrijden rijden maar vind het net zo leuk om een buitenrit te maken of lekker op het strand en in het bos te rijden.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 12:20

Wat voor ruiter ben jij?
Jou score

8 Springpunten
2 Dressuurpunten
0 pennypunten
10 Naturalpunten
14 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt Weet jij wel wat bakletters zijn jij rijd echt altijd buiten en als jij al ooit eens een beker wint dan is dat wel voor endurance. Het is toch altijd weer genieten buiten in de natuur. Maar blijf gewon zoals je bent, waarom zou je in een kleine zandbak van slechts 40 bij 20 meter gaan rijden als je een compleet bos tot je beschikking hebt. En anders moet je gewoon eens naar het strand gaan dat is toch veel beter dan zo'n kleine zandbak.

Je laagste score zegt dat je 0 pennypunten hebt, de tijd dat jij een pennymeisje was is echt al heel erg lang geleden. Dat was in de tijd dat paarden het werk nog deden en dat de stoommachine nog science fiction was.

Terug naar Paardensites.eu of doe de Pennytest

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 12:27

Score:

6 Springpunten
3 Dressuurpunten
2 Pennypunten Nagelbijten / Gniffelen
6 Naturalpunten
10 Recreatiepunten

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 13:57

6 Springpunten
4 Dressuurpunten
0 Pennypunten
11 Naturalpunten
13 Recreatiepunten

Hoe kom ik in hemelsnaam aan 6 spring- en 4 dresuurpunten Nagelbijten / Gniffelen

Het leukst vind ik eigenlijk de omgang met paarden en qua rijden ga ik voor buitenrijden, dus de rest klopt wel zo ongeveer...

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 16:29

Had voor Springruiter & Recreatieruiter beide een 8,maar dit stond er :

Je hoogste score zegt dat je toch wel neigt naar springruiter een springruiter. Met 8 springpunten ben je toch wel iemand die van een beetje actie houdt. en bij springen hoort nu eenmaal een beetje actie, bij elke hindernis de spanning van zal die er nu wel op blijven liggen. Heerlijk toch!

Klopt helemaal,springen vind ik fantastisch Haha! (A)

Orola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 17:21

9 Springpunten
5 Dressuurpunten
1 pennypunten
9 Naturalpunten
9 Recreatiepunten

Van alles wat dus xD Ookal ben ik niet echt een springtype, ik vind lage sprongetjes wel leuk maar niet al te hoog. Bloos

Simone96

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 19:30

4 springpunten
4 dressuurpunten
0 pennypunten
9 recreatiepunten
10 naturelpunten

T meest Naturel, stond bij mijn uitslag: Koop voor de gein eens een paar geitenwollen sokken, misschien staat t je wel. ROFL ROFL

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 19:42

ik had 8 punten voor recreati, dat was het hoogst verder weet ik niet meer had scoren niet opgeslagen.. maar klopt wel Haha!
alleen deze test is beter te maken als je een eigen paard hebt, en dat heb ik niet dus is ook niet helemaal 'eerlijk' gegaan Nagelbijten / Gniffelen

Ensueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 19:43

5 Springpunten
3 Dressuurpunten
3 pennypunten
10 Naturalpunten
11 Recreatiepunten

ik vind dressuur maar niets, nee, daarom neem ik om de twee weken serieuse dressuurles en oefen ik er ook best veel op Ja

watdanhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 19:44

9 Springpunten
1 Dressuurpunten
3 pennypunten
5 Naturalpunten
11 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat Je 11 recreatiepunten gescoord hebt. 11 is het gekkengetal. jij bent dan ook knettergek, op de natuur en hebt een hekel aan de dressuur. Geeft allemaal niets hoor ga gewoon Endurance rijden en ren af en toe eens naast je paard is ook gelijk goed voor je conditie.

Je laagste score zegt dat je maar 1 dressuurpunt gescoord hebt, dat is wel heel erg weinig, probeer er volgende keer eens 2 te halen, denk aan het ezelsbruggetje Alle friesse boeren met centen hebben een koe. en de volgende keer weet jij wat een rijbak is.

Het is wel waar!!

Btje banketstaaf hoor, bij mij stond er: Alle friese boeren met centen hebben elf koeien
en nog iets met paarden
en nog iets met anky
en: Letters doen mij niks, dus toen heb ik dat ingevoerd!! Knipoog

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 19:52

7 Springpunten
2 Dressuurpunten
1 pennypunten
7 Naturalpunten
12 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt Weet jij wel wat een rijbak is en wat bakletters zijn. Je hebt 12 recreatiepunten gescoord. Als je ooit in een rijbak gaat rijden hang dan eens plaatjes boven de letters misschien kun je ze dan beter onthouden.

Je laagste score zegt dat je iniedergeval geen penny bent, je hebt slechts 1 pennypuntje gescoord. Als iemand jou een penny noemt kun je met gerust hart denken die persoon weet net beter. Als jij een penny was geweest had je zeker wel meer pennypunten op deze test gescoord. Huilen van het lachen

tjestolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 19:58

zijn er nog meer van dit soort testjes te vinden?

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 20:10

ik had 13 punten voor recratie.
nou tog wel goed.

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-08 20:12

jammer dat je niet 2 dingen in 1 frame mag kiezen Bloos
wou bij het tinkerkopje eerst aanklikken dat tinkers net koeien zijn, maar ik heb er zelf ook een Tong uitsteken
maar het is gewoon een Koe af en toe Vork

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 09:33

5 Springpunten
8 Dressuurpunten
1 pennypunten
7 Naturalpunten
9 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt Jij hebt lol bij het rijden je hebt 9 recreatiepunten daarmee heb je bewezen dat je toch het meeste om recreatief rijden geeft. Ook al spant het er wel een beetje om. Je bent dan ook niet vies van de binnenbak, vooral als het regent is een binnenbak nog eens een uitkomst.

Je laagste score zegt dat je iniedergeval geen penny bent, je hebt slechts 1 pennypuntje gescoord. Als iemand jou een penny noemt kun je met gerust hart denken die persoon weet net beter. Als jij een penny was geweest had je zeker wel meer pennypunten op deze test gescoord.

Ja het klopt wel redelijk, buitenrijden is heerlijk (strand, bos en heide allemaal top), ik doe wel veel aan dressuur (instructrice rijd op hoog niveau en paarden die ik in het weekend rijd zijn ook dressur gefokt) die opmerking over die binnenbak klopt half want alleen als het slecht weer is rijd ik binnen) spingen ben ik ook dol op, dus van alles een beetje is de beste combo voor mij.
ie Tinker vraag sjah heb veel op tinkers gereden, ze zijn heel leuk maar soms zijn het inderdaad net koeien. (moet ik zeggen met die bonte paarden die ik rijd Tong uitsteken)

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 10:41

tjestolover schreef:
zijn er nog meer van dit soort testjes te vinden?

Niet dat ik weet.
Binnenkort zal ik nog eens iets bedenken.
Ik heb nog verschillende spelletjes in gedachten die ik wil maken.

Jess

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 10:56

Jou score

8 Springpunten
7 Dressuurpunten
3 pennypunten
4 Naturalpunten
10 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt Okee een buitenbak is mooi maar een bospad is nog veel mooier. Heerlijk de lucht van de natuur en helaas krijg je in Nederland de uitlaatgassen er gratis bij. Is het niets voor jou om eens een heerlijke ruitervakantie in het buitenland te maken.

Je laagste score zegt dat het hoog tijd wordt dat we jou maar eens met U gaan aanspreken, en dat gaan we dan maar doen ook. U hebt slechts 3 pennypunten gescoord. daarmee bewijst U dat u de pennytijd al zeer ver achter U gelaten heeft. U mag best een beetje respect van die pennymeisjes verwachten, al weten we dat dat soms heel moeilijk wordt met die jeugd van tegenwoordig.

Dit klopt wel, ik ben een beetje van alles Haha!

Victory-Boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 11:04

Wat voor ruiter ben jij?
Jou score

6 Springpunten
6 Dressuurpunten
3 pennypunten
13 Naturalpunten
10 Recreatiepunten

Je hoogste score zegt dat Je 13 natural punten scoort en dat is echt heel hoog als het om natural gaat. Jij bent echt van het type waar Pat Parelli een goede boterham aan zou kunnen verdienen, jij bent echt iemand die rekening met het paard houdt en niet alleen aan zichzelf denkt. Laat als die traditinals maar lekker kletsen over het feit dat naturals zo zwevirig zijn. Laten ze zich eerst maar eens gaan verdiepen in de aard van het paard.

Je laagste score zegt dat het hoog tijd wordt dat we jou maar eens met U gaan aanspreken, en dat gaan we dan maar doen ook. U hebt slechts 3 pennypunten gescoord. daarmee bewijst U dat u de pennytijd al zeer ver achter U gelaten heeft. U mag best een beetje respect van die pennymeisjes verwachten, al weten we dat dat soms heel moeilijk wordt met die jeugd van tegenwoordig.
Klopt redelijk... Ja

poesnoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 11:26

Ik had 7 punten voor springen en natural en 5 punten voor dressuur en receatie.
Penny ben ik niet meer had daar dan ook geen punten voor.

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 13:13

4 Springpunten
2 Dressuurpunten
0 pennypunten
6 Naturalpunten
12 Recreatiepunten