Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Citaat:Bij de bushalte stond/zat ook een ned. man die bloeide aan zijn hand(later bleek dat hij zijn hand had uitgestoken).

Mellanii schreef:Als een rottweiler echt zou bijten, dan zet hij z'n kaak vast, hier kan de hond niks aan doen, het is gewoon zo.
Diablo schreef:Mellanii schreef:Als een rottweiler echt zou bijten, dan zet hij z'n kaak vast, hier kan de hond niks aan doen, het is gewoon zo.
Ik dacht juist dat dát achterhaald was......
Mellanii schreef:Wat een grote klere onzin!!
Ik doe mijn examenjaar in honden gedrag nu en het is de grootste onzin die ik heb gehoord!
Als een rottweiler echt zou bijten, dan zet hij z'n kaak vast, hier kan de hond niks aan doen, het is gewoon zo.
Maar echt, slaat helemaal nergens op!
Ik heb ook getekend!
de dierenarts zei ook als ie echt gebeten had dan was ie doormidden geweest(was een erg klein hondje) hij was meer tegen de tand van onze hond aangelopen

kimmie261 schreef:jawel..dat deed die man wel...
die hond deed niets,vrouw ziet die hond en gaat krijsen,en de hond deed nog steeds niets,en meneer die ook in bushokje zat,wilde of de hond aaien óf wegduwen,dat is dus niet bekend,feit is dat de man wel zijn hand ZELF heeft uitgestoken naar de hond,en dat heeft die man ook toegegeven...de hond zelf heeft van te voren geen agressie oid getoont...