Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jukurensha schreef:LisaLuna schreef:
Je moet niet álles geloven waar 'real' boven staat he?
Ik denk dat het sarcastisch bedoeld was
Chiqa schreef:je heb ook mensen die in geesten geloven...waarom dan niet in een jumpende schildpad
Yinka schreef:Hij lijkt verdom veel op het "loch Ness monster" uit de film " The water horse"
Chiqa schreef:Dat hoef je mij niet te vertellen hoor dat kan ik zo ook wel concluderen![]()
![]()
Wil je dr over praten ik ben namelijk nergens bang voor (Wás dat maar eens het geval
kon ik ook eens lekker rillen bij een gore horror film)![]()
LisaLuna schreef:Nou goh dankje.
Maar dees_daan; Nee ik wist niet of ik het moest geloven want er staat ook bij dat ik het raar vond dat ze ook zogenaamd op precies dezelfde plek enzo filmde.
dees_daan schreef:LisaLuna schreef:Nou goh dankje.
Maar dees_daan; Nee ik wist niet of ik het moest geloven want er staat ook bij dat ik het raar vond dat ze ook zogenaamd op precies dezelfde plek enzo filmde.
er is zoveel onduidelijkheid over, ieder filmpje, is achterhaald, dan zou dit zomaar op i'net staan, en wel echt zijn?
LisaLuna schreef:Oh oeps, blond he.
En je sarcastische poedersuiker opmerking slaat nergens op, reageer dan lekker niet ,daaaag.
Jukurensha schreef:LisaLuna schreef:Oh oeps, blond he.
En je sarcastische poedersuiker opmerking slaat nergens op, reageer dan lekker niet ,daaaag.
Bedoel je dit nou tegen mij?
Yinka schreef:is overigens echt een hele leuke film
Latruda schreef:Het is een stukje uit de film the water horse! dit is al eerder gezegt
die film is net uit op dvd
http://nl.youtube.com/watch?v=yr_vCoMSrsA
MarcoBorsato schreef:Helaas is op discovery the mythe rondom Nessie ontkracht... Er zou simpelweg niet iets groots in kunnen leven... Helaas... ( Maar als je mij vraagt of ik daar zo midden in het meer zou gaan zwemmen)