Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Billy schreef:Nee, maar ik denk dan ook maar zo dat deze paarden zich niet zomaar laten breken, en wel waardigehid houden.
Ik snap sowieso niet waarom mensen bijv Criollo's op die manier willen invoeren. Zoek dan een exemplaar wat normaal met mensen opgegroeid is.
Ik denk trouwens dat het trauma van zo'n reis groter is dan van zo'n kerel 10 min op je rug....

Billy schreef:vertrouwen kun je later weer opbouwen.
Ik denk dat het bij de cowboys en indianen voor Pat Parelli net zo toeging
Maar heel eerlijk gezegd ben ik wel blij met mijn kleine man die me vertrouwt en die ik in alle rust kan beleren
Billy schreef:vertrouwen kun je later weer opbouwen.
Ik denk dat het bij de cowboys en indianen voor Pat Parelli net zo toeging
Maar heel eerlijk gezegd ben ik wel blij met mijn kleine man die me vertrouwt en die ik in alle rust kan beleren

Candy_x3 schreef:jah, als het wilde paarden zijn, die zo zadelmak worden gemaakt heb ik er geen probleem mee, maar wel als ze dat zouden doen met goed beleerde paarden..
Yinari schreef:Candy_x3 schreef:jah, als het wilde paarden zijn, die zo zadelmak worden gemaakt heb ik er geen probleem mee, maar wel als ze dat zouden doen met goed beleerde paarden..
Maakt voor mij geen enkel verschil. Zo ga je gewoon niet met dieren om, punt.
Cultuurverschil, gewoonten, wild paard, het zal me allemaal m'n reet roesten, dit is gewoon fout!
hoopt dat ze niet heel bokt tegen haar krijgt Sorry, maar zo denk ik er nu eenmaal over, al moet ik toegeven dat ik het soms wel iets over vind.. maar ik zie een paard liever zo 'wild' dan helemaal gebroken.. *.weet niet hoe ik het anders moet zeggen.* 
.
, sommige mensen ..
wat kunnen die mensen zitten zeg!! Mijn complimenten.

knooopje schreef:dat degene die het filmpje plaats de titel rodeo geeft zegt niks,dit is een jaarlijks festifal
Cassidy schreef:Ik zal mijn collega even vragen hoe dat zit, die komt uit Argentinie en heeft dit misschien wel vaker gezien. Wat ik weet is dat de band om de buik iets is voor Amerikaanse Rodeo's, of deze in Argentinie gebruikt wordt zal ik even moeten nagaan.