Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:Een jaar gevuld met geluk, vol ontdekkingen en vol liefde. Het jaar is niet altijd even makkelijk geweest, maar het wordt al een mooie meid. Om dat te vieren, enkele foto's van mij kleine SP. Ik ben niet zo goed in het maken van foto's.
Sinds SP in de weide naast mijn huis staat houdt ze mijn oude merrie Corinne gezelschap. (te veel gras voor de grote alleen)
Mijn kleine SP, voor jou is de toekomst onzeker. Op de lange termijn is het afwachten. Om niet te hard van stapel te lopen wens ik je nu nog een jaartje vol geluk, liefde en goede gezondheid, en ik hoop volgend jaar jouw tweede verjaardag ook op dit forum te kunnen vieren.
Citaat:Ik wens je proficiat, en ook de anderen bij jou. Je hebt zo'n grote verantwoordelijkheid. Ze vertrouwt je helemaal. Ze is zo rustig en kalm. Een ander paard zou zich snel druk maken, maar zij vertrouwt volledig in de mens. Bovendien is de super mooi. Als ze 4 benen had gehad zoals andere paarden dan was ze niet bij jou terecht gekomen. Maar het is de vraag of zij hierdoor een achterstand oploopt op latere leeftijd. Ik hoop dat ze sterk genoeg is. Geef haar een grote knuffel van me.
Citaat:Karbone, ze heeft geen groeiachterstand, dit lijkt zo omdat de voorhand lager staat, dat komt doordat ze het voorbeen in het midden zet om haar evenwicht te houden. Als ze recht staat is ze niet te veel overbouwd. Het is zeker dat ze niet bij mij zou zijn als ze 4 benen zou hebben. De samenvatting van de geschiedenis kun je terugvinden in mijn profiel (er staat eigenlijk presentatie, ik neem aan dat dat hetzelfde is als profiel, maar daar kan ik niets vinden..)
Citaat:Ze vertrouwt het niet. (ik denk dat ze bedoelen dat ze er niet zeker van is dat t paard erg oud wordt) Het besluit staat snel vast als het niet meer gaat. Ze zal nooit een dressuurpaard worden, maar ze galoppeert wel.
Jannickee schreef:ik vind deze foto er nogal gefotoshopt uit zien?
Jaimyliefje schreef:edit* dit is al helemaal een duidelijk geval dat het niet geshopt is, maar wat er op deze foto gebeurd vind ik echt niet kunnen..
http://www.bellapix.com/STORAGE2/BELLAP ... G_8339.jpg
Axel_Clauw schreef:Ik vind het eigelijk gewoonweg dierenmishandeling.
@ maaikemo, voor een mens is alles even wat luxer en meer ontwikkelt dan voor een paard met 3 benen.