Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitch schreef:Omdat sommige mensen in dat topic zeggen dat paardenvlees minder erg is dan koeien en varkens omdat 't toch allemaal dieren zijn en paarden zelfs vaak beter behandeld worden bij een slagerij ofzo. Maar hier is dus te zien dat dat niet zo is. En deze paarden zitten wel in onze kroketten, als je die eet tenminste.
Fitch schreef:Ik geloof dat ze in de VS en Zuid Amerika niet echt dol zijn op paardenvlees, dus opzich is het niet zo gek dat het vlees verscheept wordt. Er staat duidelijk in de email die ik gekregen heb dat 't vlees wordt gebruikt door oa Mora. Maarja, keiharde bewijzen heb ik niet. Misschien ga ik Mora eens een mailtje sturen...
Fitch schreef:Ik geloof dat ze in de VS en Zuid Amerika niet echt dol zijn op paardenvlees, dus opzich is het niet zo gek dat het vlees verscheept wordt. Er staat duidelijk in de email die ik gekregen heb dat 't vlees wordt gebruikt door oa Mora. Maarja, keiharde bewijzen heb ik niet. Misschien ga ik Mora eens een mailtje sturen...
DvdKloof schreef:runderen etc. worden daar net zo slecht behandeld,, vooral de kippen daar.. laatst nog filmpje gezien op http://www.peta.org
waar pamela anderson dat presenteerde dat ze de snavels tot bloedens toe afknippen en echt de kippen in een hok schoppen, en dan ook ECHT SCHOPPEN.
ik snap zelf het probleem niet waarom een stukje paardenvlees niet kan.. dan zouden koeien etc. ook niet kunnen toch?
dat daar paarden zo behandeld worden is hier niet anders, en ook niet voor runderen en gevogelte.
Ringetje schreef:Moet je je echte naam en e-mail geven? Daar zit ik namelijk niet echt op te wachten, maar wil wel graag tekenen.