whaha ik dacht ik zet hem aan maar bij mij moet die altijd laden dus ging het topic alvast lezen en had me muziek heel hard staan dus ineens hoor ik BLEEEUH whhaa me hond sprong ook op !
Ik haalde vast me knie bij de computertafel weg, ik verwachte al een schrik filmpje. Want normaal een schrik filmpje stoot ik altijd mijn knie dikke blauwe plek Maar jonge jonge, al wist ik het, mijn hart bonst nog als een gek!
hehe, ik dacht al.. Ik moet altijd eerst op een filmpje oid klikken voor het gaat "laden". Ik zat dus al 3 minuten op mijn gemak te kijken, maar er gebeurde niets.... Dat verklaart DAarna even op het plaatje geklikt, toen was het poppetje er zo
halleloeija. dit is geen site voor mij. o vloog weer bijna van mij stoel af van de schrik. \en tip laat maar lekker voor wat het is en klik niet op het plaatje. ga nooit meer op iets klikken voordat ik het hele forum heb doorgelzen.
WAJOOOOWWW!!!!!!!!!! Ik schrok!!!! Ik dacht echt zo wat is dat nou weer, ik kon niks vinde Ik had het eigenlijk niet echt verwacht. En ik zit in het donker Wooh ;p mijn moeder hoorde me gillen