sommige paarden komen echt niet fijn terecht
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Karmandi schreef:Zucht, gaan we weer...
Dit filmpje is al veel vaker aangehaald bij discussies over de eventing. Zoek gewoon even in de zoekmachine naar eventing en je hebt talloze topics over dit soort dingen. Weet je ook gelijk hoe bokt hierover denkt.
Verder; ja, het is zielig. Maar deze ongelukken kunnen gebeuren. Jammer maar helaas, risico van de sport. Er zitten wat vervelende vallen tussen, maar om dan gelijk alles 'dierenleed' te noemen? Nee.

Nimmedor schreef:jeetje, wat een vreselijke valpartijen.
In 1 stukje slaat het paard over de kop, en komt bovenop zijn ruiter terrecht, kan me niet voorstellen dat de ruiter niks heeft
Lest schreef:Nimmedor schreef:jeetje, wat een vreselijke valpartijen.
In 1 stukje slaat het paard over de kop, en komt bovenop zijn ruiter terrecht, kan me niet voorstellen dat de ruiter niks heeft
Volgens mij was dat het stukje waarbij er achter stond dat de ruiter is overleden. Dat vind ik erg onsmakkelijk om telkens maar weer op internet te zetten, dat toont weinig respect naar de ruiter. Dus na zo vaak dit filmpje op bokt hebben we het wel weer gezien.
Hetzelfde probleem krijgen we volgens mij in China weer, want daar worden ook weer de wildcards uitgedeeld.

. jacqii schreef:Wooww,, echt zielig!!
ik heb hem niet heelemaal afgekeken raar dat dit word gedaan ik vind het onverantwoordelijk mag best iets lager!

Nimmedor schreef:jeetje, wat een vreselijke valpartijen.