KiWiKo schreef:omdat amerikanen over het algemeen het iq van een poffertje hebben............ kijk naar wie het land leid
Proest!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KiWiKo schreef:omdat amerikanen over het algemeen het iq van een poffertje hebben............ kijk naar wie het land leid
silby schreef:wat een verschrikkelijk filmpje zeg
dit is toch geen sport meer
Arme dieren je ziet de angst gewoon in hun ogen
Zammie schreef:en eh, ik ben nederlander en rijd paard zonder al die dingen die jij beschrijft...
xKatleentjex schreef:Zammie schreef:en eh, ik ben nederlander en rijd paard zonder al die dingen die jij beschrijft...
En wie zegt dat er geen rodeopaarden zijn zonder pijnlijke marteltuigen en slechte behandeling zoals het filmpje beschrijft...
Misschien bestaan ze inderdaad niet. Misschien zijn ze allemaal slecht behandeld en staan ze doodsangsten uit. Maar om dat te beoordelen via dit filmpje...nee dan toch beter op zoek naar iemand die er wat objectiever tegenover staat.
Zammie schreef:Nou, ben wel heeeeel erg benieuwd naar dat topic van jou, kan me niet voorstellen dat ik dan van mening verander..... en eh, ik ben nederlander en rijd paard zonder al die dingen die jij beschrijft...