Het klopt echt eng goed Bob gaat ook nog op je hoofd liggen, maar dat is eigenlijk alleen om mijn hoofd van het kussen te krijgen.
Als voorzorgs maatregel heb ik nu ook een deurstop, als hij toevallig eens gaat drinken, en de deur waait dicht (altijd raam en deur open): krs krskrs Mauw... MAUW... krskrskrskrskrskrskrskrskrs pieeeeep (kussentjes over de lak, dan moet ik echt de deur open gaan doen, want dan is hij fase 2 aan het overwegen) even stil MAAAAUWUWAAAUW Ma MO Mi AUOWAUWOOWUUU BOEM (gooit al zijn vet in de strijd tegen de deur, probeert de klink te pakken die hij nooit krijgt) KRRRRRAASSSSSSS MAUW tot uiteindelijk alles tegelijk geprobeerd wordt.
Geweldig zeg, ik moet alleen zorgen dat ik vanaf nu dus mijn honkbal knuppels weg leg.
ooo herkenbaar, die van mij wenden ook alles aan, nu zit er 4 kat sterk me aan te staren van eh............. eten!!!
de jongste is vooral erg goed in lastig zijn als ik bok, komt oop schoot liggen, poten op de laptop, wandelen over toetsenbord, voor mijn hoofd gaan staan. achter de laptop gaan zitten en me aanstaren zodat ik in een deuk lig. en niets maar dan ook niets is veilig. zelfs pillenstrips gaat ie mee aan de loop
Vanaf de kast op mn buik springen komt hier ook voor ja
OEMPF
Of naast het bed zitten en dan met 1 poot (nagels uit) onder het dekbed zitten prikken in je been.
(zit nu trouwens dat filmpje weer te kijken en nu vallen me alle details daaromheen pas echt goed op . Dat hele bed onder de krabsporen en aan het voeteneinde een krabpaaltje )
Zeer herkenbaar. Mijn kat mag dus ook niet meer op de kamer. Niet alleen hierom, maar vooral als ik wil gaan slapen. Dan gaat ie mooi op mijn deken zitten, en iedere beweging die ik maak ergens, springt ie volop met zijn nagels op af, alsof er een muis onder dekbed loopt lekker pijnlijk.
vanochtend begon ze weer aan mijn deur te krabben eerst om 9 uur, toen om 7 over 9 en toen nog eens om 11 over 9 maar ik heb lekker de deur gewoon dichtgelaten volgensmij had mijn zusje haar in haar kamer binnengelaten
Alleen blijkt die grote dikke muis dan je voet te zijn die ze proberen te vermoorden
die miste ik ook nog ja, maar verder, hééél herkenbaar En dan na het eten lekker weer naar boven en verder gaan slapen, terwijl ik te wakker ben om nog te kunnen slapen na al dat geklier
Heel herkenbaar Bij ons mogen ze ook niet boven. Maar 1 van onze lieftallige poezenbeesten kan de deuren open maken door aan de klinken te gaan hangen. Waardoor we op alle deuren die dicht moeten blijven elastieken hebben zitten Als we dit een keer vergeten als we naar bed gaan, krijg je ongeveer het zelfde als dit filmpje Alleen dan zonder trekken aan de oren of honkbalknuppels of zo'n fratsen
ik heb 1 keer gehad toen draaide ik me om maar me voet bewoog en in 1 keer volop nagels in me voet, wat heb ik gegild zeg, maar wist zij veel, ik bedoel t bewoog