Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
traan_beauty schreef:Kan iemand mij even een andere link geven? Bij mij komen er elke keer andere filmpjes.. Of is dat de bedoeling?
femmefatale1 schreef:Dit heb ik ergens vaker gezien..
Het is geen huid, maar een larve van iets.. die onderhuids groeit..
Was een keer op discovery, maar weet niet meer precies waarvan..
Citaat:het waren zoals ik het lees botwormen van de botvlieg.... als je in midden amerika zit moet je oppassen met muggenbeten. het is namelijk zo dat een vrouwtjes botvlieg muggen "kaapt" en eitjes op de buik van de mug legt. zodra een mug op je land komen die botvlieg eitjes direct uit door je lichaamswarmte en kruipen ze onder je huid. daar nestelen ze zich in en eten van je vlees (brr) en het doet in de meeste gevallen ENORM pijn vooral in de latere stadia. in het begin lijkt het op muggenbulten die maar niet willen helen maar na een tijdje kan je duidelijk de botworm voelen bewegen onder je huid en je kan zn adempijpje uit een gaatje in je vel zien steken.... als je botwormen in je lijf hebt is het beste wat je kan doen het gat helemaal dichtsmeren met een zeer dikke laag vaseline en daar een niet ademende pleister (doorzichtig) op doen. dit laat je zitten voor een paar uur en dan als het goed is is de worm dood en kan je hem er uit trekken met een pincet (met enige pijn en moeite) of je kan naar de dokter gaan en ze er uit laten snijden.....
IndianLady schreef:dat zal misschien een spier van haar geweest zijn. Denk je soms echt dat ze het daarna nog even in haar vingers laat rollen als het een larve was geweest?
Kan ook wondvocht zijn, je speekselklieren zitten daar ergens ook in de buurt. Noem maar op.