Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laura24 schreef:en als je het thema hebt, gewoon alles invullen wat met tijd te maken heeft

Loveable schreef:laura 24. animals 1. Het is een roze detective, en een dier. Als je het melodietje hoort weet je meteen wie ik bedoel, je kent hem van televisie.

Aan de rechterkant.                                                         MoonChloe schreef:die 2 woorden. Op tv zie je mensen altijd iets kopen. (voedsel) Wat..
en kun je me misschen helpen met dat ene die aan 'raak' vast zit. (...., ...'.. .. . ..... ....)
                                                         Loveable schreef:laura 24. animals 1. Het is een roze detective, en een dier. Als je het melodietje hoort weet je meteen wie ik bedoel, je kent hem van televisie.
automobiles: was doen de meeste mannen het liefste met auto's? en dan moet je verder zoeken op een spel wat hiermee te maken heeft, voor bijv de pc of playstation. Dat kleine mannetje in een auto. Misschien een beetje vaag maar ik denk dat je er wel uit komt.
 Maar een klein mannetje in een auto???                                                         

(laatmaar, ik heb hem, en dan nu nog dat onder hem 
 )
                                                         Zofy schreef:mario?

MoonChloe schreef:ja dat 2 woorden bedoel ik![]()
Ehh, ik ben een leek als het om liedjes gaat![]()
(laatmaar, ik heb hem, en dan nu nog dat onder hem
)
zofy, ik pb je