Cassidy schreef:Ik ben maar beperkt voorstander van rodeo. Calf roping hoeft van mij niet, maar cutting en working cowhorse vind ik heel gaaf om te zien, team penning ook. Bronc riding en Bull riding...tja, wie zijn leven daaraan waagt is niet goed snik. De Bronco's en de Bulls worden goed verzorgd, en hebben echt zo'n slecht leven nog niet.
bij mijn weten is cutting en working cowhorse en teampenning (wat jij leuk vindt om te zien, ik ook trouwens) gewoon western. Die andere dingen vind ik ook te belachelijk voor woorden maar dat had je al kunnen lezen. snap je reactie ook niet????? (maar ff hieronder gezet voor de duidelijkheid)
Cassidy schreef:maar dan zijn we uitgepraat, heb trouwens ff op je profiel gekeken en je hebt meerdere mensen al tegen het hoofd gestoten met nutteloze uitspraken, misschien ligt het in dit geval niet bij mij maar bij iemand andersdanamuts schreef:volgens mij bedoel jij western??? of lijkt dat maar zo haha.
Tja, als jij het verschil niet kunt maken tussen western en rodeo, zijn we uitgepraat. Informeer je eerst voordat je zulke uitspraken de wereld inzet, dan praten we verder.