Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zazoo schreef:gatverdamme t is maar wat je mooi vind. kijken naar mensen die zwaargewond raken of sterven. en wat een verschrikkelijke muziek erbij
Nickytje schreef:Mooi vind ik het filmpje niet... Wel rechtvaardig. Zeker al die filmpjes met die stieren.
Het kan hard overkomen, maar ik heb geen greintje medeleven met die mensen. Ze zoeken het zelf, en het is hun verdiende loon. Dat met die politie-hond, dat had niet mogen gebeuren, maar toch, zelfs ik weet dat je niet over een vreemde hond mag leunen.
Ook dat meisje (weet ik veel voor wat het was) met de slang... Het zag er weer zo'n soort sex film uit (wie ligt er nou in zen lingeriesetje naast een slang), en daar gebruik je geen dieren voor, dus...What goes around, comes around!
Voor al de mensen die er niets aan kunnen doen, vind ik het wel erg...
En degenen die het zelf zochten kunnen voor mijn part allemaal meteen doodvallen!
Cheytjuh schreef:Als een orka of haai je aanvalt, kan het dat hij je aanziet voor een lekker sappig zeehondje. En dit is geen geintje.En die orka ook, daar hebben ze wat mee gedaan. Ik heb zelf bij een orka gezwommen en ze zijn de vriendelijkheid zelve !!!!!
vera23 schreef:In dat geval vraag ik me dan af wat jij wilt dat ze zouden doen als zo 'n beest jou vast zou hebben... Een dier blijft een dier.kan er niks aan doen vind het alleen minder omtezien dat die mensen dan die beesten schoppen en slaan zodat ze los laten dat vind ik zielig van mij mogen ze die mensen bakken.....
Fritsiej schreef:Nickytje schreef:Mooi vind ik het filmpje niet... Wel rechtvaardig. Zeker al die filmpjes met die stieren.
Het kan hard overkomen, maar ik heb geen greintje medeleven met die mensen. Ze zoeken het zelf, en het is hun verdiende loon. Dat met die politie-hond, dat had niet mogen gebeuren, maar toch, zelfs ik weet dat je niet over een vreemde hond mag leunen.
Ook dat meisje (weet ik veel voor wat het was) met de slang... Het zag er weer zo'n soort sex film uit (wie ligt er nou in zen lingeriesetje naast een slang), en daar gebruik je geen dieren voor, dus...What goes around, comes around!
Voor al de mensen die er niets aan kunnen doen, vind ik het wel erg...
En degenen die het zelf zochten kunnen voor mijn part allemaal meteen doodvallen!
Cheytjuh schreef:Ik kan niet geloven dat een dier dit zomaar doet. Dan hebben de mensen ze toch echt wel wat aangedaan. Wat moet je bij die leeuwenEn die orka ook, daar hebben ze wat mee gedaan. Ik heb zelf bij een orka gezwommen en ze zijn de vriendelijkheid zelve !!!!!