Bevalling Quarter Horse merrie (bekijk de videos)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Silke

musiek-video

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 20:22

Als je de muziek van de tweede video bedoeld, dat is
Garth Brooks van het album; In Pieces. Lovers
Laatst bijgewerkt door Silke op 18-06-02 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Silke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 20:40

Leuk, Docs Golden Partner. dus ook een Doc.
Ga je ook naar de Futurity, en zet je hem in de Incentive Fund ( de vader is ingeschreven) !? *LOL*

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 10:12

Ja de vader is Incentive Fund ingeschreven, maar ik heb het veulen er niet ingezet. Zoveel wedstrijden zijn er in Nederland niet te rijden dat dat de moeite waard is, en er komt nog belasting overheen ook. En de kosten voor de inschrijving zijn ook niet mis.

De dekking heb ik van de SSA dus ik heb al een toegangsbewijs voor de futurity, maar die is 5 jaar geldig. Het ligt er een beetje aan hoe ze tegen de tijd van de futurity eruit ziet, maar ik heb helemaal geen zin om een veulen nu al binnen te gaan halen om haar in wedstrijdconditie te krijgen. Laat die nog maar lekker baby zijn.

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 21:57

Gaaf filmpje, vooral die in de wei! Echt mooi, zo lekker sprinten enzo.
En idd goede muziek!! *LOL* Lovers

WennieJ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 12:18

Het is egt heel spannend en als ik dat zie jah dan heb ik weer die zelfde spanning hahahaha de volgende keer ga ik het ook filmen hahaha Haha! Haha! maar het is egt heel bijzonder vind ik!! jammer dat we nog en jaar moeten wachten dat Sissy weer gedekt mag worden van me moeder!!! Boos! Boos! Boos! Boos! maar gretha me vz pony word ook gedekt door G basgier dus volgend jaar als nog een bevalling! hahaha Knipoog Knipoog Haha! Haha! veel succes met je veulen!!! Haha!

Silke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 16:45

Hoi Cassidy,
helemaal met je eens over babys.
Wij laten onze veulens ook gewoon in de weide lopen.
Op deze manier heb je niet die strakke show-vacht,en ook eerder kans op een buikje.
Ik dacht wel, dat in een veulen klasse niet de grooming voorop staat.
Het Intentive Fund is als je tijdig erbij bent niet zo duur. (veulen tot 7mnd. $ 100, eenmalig)
En in 2001 werdt $ 30 per punt uitgekeerd. Als je dus bijvoorbeeld, in de halter (pas v.a. 1jr.oud) een keer goed eindigt,heb je het inschijvgeld al terug.
Dus ook met niet zo veel wedstrijden per jaar, kan dat voor de toekomst lonen.
Onlangs hadden wij dat met de belasting helemaal uitgepluisd. Daar kom ik op WESTERN nog eens op terug.
Moet de formulieren nog ergens op het net krijgen.
De NQHA heb ik ze gemaild, en ze staan dan ook gauw op hun site (hoop ik).
Als je deze invult en opstuurt, houdt AQHA geen belasting in.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 17:27

Honderd Dollar...Het klinkt niet veel, maar volgens mij is $100=103 Euro=229 piek? Daar moet je een heleboel punten voor bij elkaar sprokkelen en heel veel wedstrijden afgaan wil je dat eruit krijgen.

Dat is twee maanden stalling voor het veulen, en je paard van wedstrijd naar wedstrijd sleuren en alle kosten die daar nog bij komen kijken maken het gewoon niet de moeite waard.